فرماندار آزادشهر خبر داد :

اجرای طرح کاداستر در 5 هزار و 793 هکتار از اراضی شهرستان آزادشهر

فرماندار آزادشهر گفت : از ابتدای اجرای طرح حدنگاری  تاکنون 5 هزار و 793 هکتار اراضی، طرح کاداستر شهرستان پایان یافته است.
فرماندار آزادشهر گفت : از ابتدای اجرای طرح حدنگاری  تاکنون 5 هزار و 793 هکتار اراضی، طرح کاداستر شهرستان پایان یافته است.
کد خبر: ۱۴۵۹۰۳۷
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در جلسه قرارگاه صدور اسناد مالکیت حدنگار(کاداستر) شهرستان به ضرورت اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: اجرای این طرح در پیشگیری از زمین خواری و مسائل و مشکلات پیرامون آن، ساماندهی بسیاری از طرح ها و برنامه های دولت و اجرای طرح های بخش خصوصی بسیار موثر است.

وی افزود: برای دستیابی به اطلاعات دقیق از بخش کشاورزی بایستی پهنه‌های جهاد کشاورزی به نقشه کاداستر اراضی کشاورزی مجهز شوند.

سید جواد کریمی تاکید کرد: با اجرای کاداستر اطلاعات دقیق از وضعیت اراضی کشاورزی در اختیار تصمیم گیران و دست اندرکاران قرار خواهد گرفت تا بتوان با اطلاعات دقیق برنامه ریزی لازم برای رسیدن به توسعه پایدار بخش کشاورزی و حرکت به سمت کشاورزی مدرن انجام داد.

وی اضافه کرد: باید با روشنگری و تبیین موضوعات و بیان فواید اجرای طرح جامع حدنگار مردم را ترغیب به همکاری با مجریان این طرح کرد و در این بین نقش رسانه‌ها، دهیاران و شوراهای روستا تاثیر گذار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها