رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت؛ 

راه قدرشناسی از شهید ِ جمهور ، حضور پرشور پای صندوق های رای و انتخاب دولت انقلابی است

با میزبانی دادگستری گلستان بزرگداشت شهدای خدمت گرامیداشت یاد و نام شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در آستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد .
با میزبانی دادگستری گلستان بزرگداشت شهدای خدمت گرامیداشت یاد و نام شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در آستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد .
کد خبر: ۱۴۵۹۰۲۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهید رئیسی گفت: در ادامه این حماسه باید در قدرشناسی خود را از این شهید بزرگوار با حضور پرشور در انتخابات نشان دهیم.
حیدر آسیابی افزود:  مردم استان گلستان همچون انتخابات سال گذشته که جزو استان های پیشتاز در حضور پای صندوق های رای بودند ، در انتخابات پیش رو هم ، حماسه ساز خواهند شد .
آسیابی با  بیان این که شهید رئیسی بیشترین عمر دوران کاری خود را در دستگاه قضایی سپری کردند، گفت: همه ویژگی هایی که رهبر معظم انقلاب درباره این شهید بزرگوار اشاره کردند ، به عینه دیدیم .
وی ، ولایتمداری را ویژگی بارز این شهید بزرگوار خواند و گفت: ایشان مانند سردار سلیمانی بیشتر از این که خود را مسئول بدانند ،  سرباز رهبری می دانستند و ایشان و کابینه وی گوش به فرمان رهبری بودند و همین موضوع سبب شد ما در دوران ریاست ایشان در اوج اقتدار سیاسی و نظامی قراربگیریم.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ایشان از همان روز مراسم تحلیف، نگاه به غربگرایی و آمریکا را تغییر دادند و مناسبات سیاسی و اقتصادی را با همسایگان و سایر دولتها توسعه دادند.
حیدر آسیابی افزود: در زمان ریاست جمهوری ایشان، اوج اقتدار دفاعی ایران با عملیات وعده صادق به رخ جهانیان‌کشیده شده شد تا جاییکه امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به رژیم صهیونیستی توصیه می کنند با ایران درگیر نشوند.
وی افزود:  آیت لله رئیسی  ،  شعار خود که تحقق ایران قوی بود را محقق کردند و خداوند هم به ایشان عزت داد و در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید و مردم هم با حضور میلیونی در مراسم تشییع،  از ایشان قدردانی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها