درباره زبان مادری، به مناسبت پاسداشت زبان فارسی

زبان مادری

با حضور مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ؛

دفتر دبیرخانه اجرایی پاسداشت زبان فارسی استان گلستان افتتاح شد

در راستای صیانت و حفظ هویت ملی و زبان فارسی، دفتر دبیرخانه اجرایی پاسداشت زبان فارسی استان گلستان افتتاح و آغاز به کار کرد.
در راستای صیانت و حفظ هویت ملی و زبان فارسی، دفتر دبیرخانه اجرایی پاسداشت زبان فارسی استان گلستان افتتاح و آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۴۵۸۹۰۴
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ظهر چهارشنبه و با حضور عباس محمدیان  مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه، الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و معاون فرهنگی و رئیس گروه رسانه و جمعی از کارکنان ستادی این دستگاه اجرایی، دفتر دبیرخانه اجرایی پاسداشت زبان فارسی استان گلستان گشایش یافت.

در حاشیه این رویداد محمدیان با بیان اینکه پاسداشت زبان فارسی از جمله مسایل مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری و امری فرانهادی و هویتی و البته در عرصه تبلیغات با تکالیف و وظایف دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی مرتبط است، اظهار داشت: توسعه، ترویج و حفظ و نشر زبان فارسی به عنوان نماد و هویت ملی ایرانیان با بهر‌گیری از همه ظرفیت‌های تبلیغاتی در عرصه‌های مختلف محیطی،  مجازی، بسته‌بندی کالا و نام‌گذاری‌های سر در اصناف با احصا و به‌کارگیری شاخص‌های فرهنگی کشور از جمله اقدامات نوآورانه و خلاقانه‌ای است که در این دوره مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: امید است در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای تبلیغاتی کشور با سیاست‏گذاری و برنامه‌‏ریزی دقیق‏‌تر، این حرکت فرهنگی-اجتماعی نه تنها گامی ثمربخش برای اعتلای جایگاه زبانی فارسی  به عنوان هویت ملی مردم عزیز ایران بلکه ابزار انتقال تمدن ایرانی-اسلامی به جهان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها