منابع خبری از یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۴۵۹۹۲

به گزارش جام جم آنلاین، همزمان با حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، منطقه‌های مختلف کرانه باختری نیز شاهد یورش‌های پیاپی نظامیان صهیونیست است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به روستای «زیتا» در شمال «طولکرم» واقع در کرانه باختری یورش برده‌اند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به روستای زیتا یک بانوی ۵۱ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده است.

شهرک «صره» در غرب «نابلس» واقع در کرانه باختری نیز شاهد یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بود.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در یورش به شهرک صره به سوی ۲ فلسطینی تیراندازی و آن‌ها را زخمی کردند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «حزما» واقع در شمال قدس اشغالی نیز یورش بردند. نظامیان صهیونیست در یورش به شهرک حزما به سوی خانه‌های فلسطینی‌ها بمب صوتی پرتاب کردند و به شدت این خانه‌ها را هدف تیراندازی قرار دادند.

روستای «سلواد» در شرق «رام‌الله» واقع در کرانه باختری نیز شاهد یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بود.

گفتنی است پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، یورش‌های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری و کشتار و بازداشت شهروندان فلسطینی ساکن این منطقه‌ها از سوی نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها