معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور؛

موسسات خیریه بازوان یاریگر کمیته امداد هستند

جشن تکلیف 340 نفر از دختران کمیته امداد بوشهر رنگ و بوی امام رضایی گرفت؛

دختران ماه

با همکاری کمیته امداد و آستان قدس رضوی جشن تکلیف 340 نفر از دختران نوتکلیف تحت حمایت کمیته امداد در استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۵۳۵۷

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در حاشیه برگزرای مراسم جشن تکلیف از دختران نو مکلف مددجو اظهار داشت: با همکاری آستان قدس رضوی جشن تکلیف 340 نفر از دختران نو تکلیف مددجو تحت عنوان " دختران ماه" در حال برگزاری است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: این طرح پس از شناسایی فرزندان دختر خانواده های تحت حمایت، به صورت خانه به خانه ،جشن تکلیف برای آنها برگزار و هدایای ویژه ای به این نوگلان مددجو اهداء می شود.

 عباس روشن خاطر نشان کرد: این رویداد فرصتی است تا با برپایی جشن‌ تکلیف دختران نو مکلف در استان زمینه ارتقای فکری و معنوی آنها در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم شود.

وی گفت:در این طرح ملی خادمیاران محترم حرم رضوی به همراه گروهی از کارشناسان فرهنگی کمیته امداد در منزل دختران نو ملکف حضور می یابند ودر فضایی معنوی و عطر آگین به پرچم مطهر رضوی با اهدای بسته جشن تکلیف شامل یک قواره چادر نماز، جانماز کوچک و بزرگ، مهر و تسبیح، یک جلد کتاب آموزشی و کیف، در حضور خانواده به دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند اهدا می‌شود.

روشن در پایان با بیان اینکه دختران دانش‌آموز، آینده‌سازان کشور هستند، تصریح کرد: حجاب دختران در جامعه، سلاحی در برابر دشمن محسوب می‌شود، امیدوارم سرباز واقعی امام زمان(عج) و در آینده الگویی برای تمام زنان جامعه باشند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها