پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومان مسکن روستایی در خراسان جنوبی آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۳۹۹۹۶

به گزارش جام جم آنلاین ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی هم اکنون در بانک‌های کشاورزی و پست بانک آغاز شده و به زودی به سایر بانک‌ها نیز ابلاغ می‌شود.

قاسم تنها افزود: این تسهیلات در قالب طرح مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان ابلاغ می‌شود.

وی سهمیه استان در سال جاری را ۱۲ هزار واحد مسکن روستایی اعلام کرد و گفت: به متقاضیان سال گذشته که قرارداد وام ۲۰۰ میلیون تومانی دارند ، نیز براساس پیشرفت فیزیکی طرح، متمم ۱۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

تنها  افزود: از محل سهمیه سال ۱۴۰۱ تعداد ۲ هزار و ۹۴۷ فقره تسهیلات ۲۰۰ میلیونی و هزار و ۴۰۱ فقره متمم ۱۰۰ میلیون تومانی به استان اختصاص یافته که از این سهمیه هزار و ۸۵۱ واحد تکمیل شده است.

براساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ تعداد ۸۸ هزار و ۸۳۵ واحد مسکونی در هزار و ۷۵۲ روستای دارای سکنه در استان شناسایی شده که تاکنون ۵۳ هزار و ۵۹۸ واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات مسکن روستایی مقاوم سازی شده و ۳۵ هزار و ۲۳۷ واحد به صورت نیمه بادوام و بی دوام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها