دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار خوزستان:

مقاومت، محوری ترین موضوع کنگره بانوان تاثیرگذار

دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار خوزستان، مقاومت را محوری ترین موضوع کنگره بانوان تاثیرگذار معرفی کرد.
کد خبر: ۱۴۳۸۹۷۵

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین - خوزستان، میترا چراغی پیش از ظهر امروز (سه شنبه 12 دی ماه)  در نشست خبری دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، اظهار کرد: این کنگره با هدف شناسایی و معرفی زن ایرانی – اسلامی، تقویت جریان زن انقلابی با محوریت الگو سوم زن برگزار می شود؛ امسال این برنامه با سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی همراه شده و اینکه شاهد شهادت زنان و کودکان غزه هستیم، موضوع مقاومت از محوری ترین موضوع های کنگره است.

دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار خوزستان بیان کرد: کنگره به صورت یکپارچه در سراسر کشور، در هشت عرصه مختلف علمی- پژوهشی، حکمرانی و سیاستگذاری، رسانه و گفتمان سازی، اقتصاد و کارآفرینی، فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، ورزش و سلامت برگزار خواهد شد که به طور کلی یک ارزیابی عمومی با شاخص های عمومی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: از جمله این شاخص ها می توان به تاثیرگذاری زن در اجتماع، اثرپذیری زن بر دیگران، خانواده‌محوری و نقش مادر و همسر، فعالیت‌های جهادی و تاثیرگذاری ملی و جهانی اشاره کرد. پس از آن نیز هر کارگروه تخصصی، برای ارزیابی بانوان تاثیرگذار در سطح کشور شاخص تخصصی خود را دارد که براساس آن ارزیابی صورت می گیرد.

دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار خوزستان با بیان اینکه در سطح استان از هر کارگروه سه نفر به عنوان بانوان برتر معرفی می شوند، تصریح کرد: بعد از این مرحله افراد به کشور معرفی شده، سپس ارزیابی ملی صورت می گیرد، بعد از این مرحله نیز شورای سیاست گذاری از بانوان 31 استان ارزیابی انجام می دهد که به نفر برتر هر کارگروه نشان الگوی برتر اهدا می شود.

چراغی ادامه داد: در حال حاضر در استان خوزستان فعالیت های خوبی انجام شده و تعداد زیادی در سامانه ثبت نام کرده اند، بانوان دیگر نیز می توانند به سامانه https://banooiran.ir/ مراجعه کرده و در کنگره ثبت نام کنند، البته لازم است مدارک و مستندات خود را کامل بارگزاری کرده و تمام مراحل را انجام دهند، در غیر اینصورت در داوری شرکت داده نمی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها