دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار خوزستان:

مقاومت، محوری ترین موضوع کنگره بانوان تاثیرگذار

استاندار خوزستان گفت: ۹ دی ماه، فصل زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و همه ساله مردم و به ویژه جوانان کشورمان یاد و خاطر آن را گرامی می‌دارند.
کد خبر: ۱۴۳۸۳۷۳

جام جم آنلاین - خوزستان، به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان جمعه شب در حاشیه مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در روز ۹ دی مردم به سیره حضرت ابوالفضل (ع) عمل کرده و با شناخت کامل از وقایع انتخابات سال ۸۸، در مقابل کسانی که می‌خواستند مشارکت ۸۶ درصدی مردم ایران در انتخابات را به تباهی بکشند، ایستاده و توطئه‌های آنها را نابود کردند.

وی افزود: امیدواریم که به واسطه این تابلو تاریخی انقلاب اسلامی، تمام فتنه‌های منافقین و کسانی که قصد منحرف کردن مسیر مردم را دارند به نابودی ختم شود.

حسینی محراب گفت: حماسه تاریخی ۹ دی، نقطه عطف و نور امیدی در تاریخ انقلاب اسلامی است که به همه دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد مردم نجیب و خداجوی ایران اسلامی با حضور به‌موقع خود در بزنگاه‌های سرنوشت‌ساز و با پیروی از ولی‌فقیه، تا آخرین ‌نفس از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دفاع خواهند کرد.

استاندار خوزستان در خصوص گرانی‌های موجود در بازار گفت: بخشی از این گرانی ها، داخلی بوده و بخشی دیگر مربوط به تحریم‌ها و بی انصافی برخی‌ها است البته ارگان های مربوطه کارهای نظارتی را انجام می‌دهند.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی و تولیدات بیشتر، شاهد ارزانی و وفور نعمت بوده و دست برخی از سودجویان و واسطه‌ها قطع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها