مستند"بی بی جلیله" مادر سه شهید درسیمای مرکز کرمان ساخته شد

   روایت مستند زندگی «ام‌البنین کرمان» در سیما

تدارک صدا و سیمای مرکز کرمان برای دهه بصیرت

صدا و سیمای مرکز کرمان در دهه بصیرت به ویژه در روز 9 دیماه جاری با تهیه و پخش برنامه های متنوع با مخاطبان خود در این روز تاریخی همراه خواهد بود.
صدا و سیمای مرکز کرمان در دهه بصیرت به ویژه در روز 9 دیماه جاری با تهیه و پخش برنامه های متنوع با مخاطبان خود در این روز تاریخی همراه خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۳۸۱۰۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سیمای مرکز کرمان در روز شنبه ۹ دی ماه (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح تجمع مردم کرمان، گزارش های مردمی، ارتباط با شبکه های سراسری را با ۳ دوربین، واحد سیار و اس ان جی پوشش می دهد. 

ویژه برنامه ۹ دی به تهیه کنندگی علی درویشی با بخش های متناسب، آرم، وله، کلیپ، میهمان، گزارش زنده و ضبطی، تصاویر تجمع، گروه سرود، خواننده، فرمایشات رهبری و امام خمینی (ره)، به منظور تبیین روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بصورت زنده از سیمای مرکز کرمان پخش می شود. 

صدای مرکز کرمان نیز با ویژه برنامه روز بصیرت به تهیه کنندگی فاطمه قاسم پور در ۹دی از ساعت ۹ تا ۱۱ در ساختار کلامی، پیامی آوایی با بخش های کارشناسی، گزارش های مردمی، وله و آنونس، گزیده بیانات رهبری، اطلاع رسانی از مکان های تجمع در شهرستان های مختلف و نیز اطلاع رسانی از برنامه های جبهه فرهنگی در روز ۹ دی و پخش سخنرانی تجمع مرکز استان و مطالب مرتبط با موضوع ۹ دی به انعکاس شور و شعور مردم انقلابی سراسر استان می پردازد.

خبر مرکز کرمان هم با تهیه چند گزارش خبری ویژه این روز و انعکاس مراسم ۹ دی در مرکز استان و شهرستانها به این موضوع می پردازد.

 

معاونت فضای مجازی مرکز کرمان نیز با انتشار ۱۰ محتوای مجازی (پوستر، عکس نوشت، لنز، تجمع ارسالی مردم) در پیام رسان های مختلف ضمن اطلاع رسانی محل برگزاری این مراسم درسراسر استان این روز را گرامی می دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها