امداد خودرو تبریز

کد خبر: ۱۴۳۷۹۸۳

امداد خودرو تبریز، مثل هر مرکز امداد خودروی دیگری، نوعی مکانیکی سیار در تبریز محسوب می‌شود که خدمات تعمیرات خودرو در محل و ... را ارائه می‌دهد. اکثر راننده‌ها، حداقل یکبار مشکل نقص فنی خودرو را تجربه کرده‌اند؛ حالا اگر این مشکل در جاده و جایی که دسترسی به تعمیرکار نداشته باشند، پیش بیاید، به چه کنم چه کنم می‌افتند. برای کسانی که هیچ‌گونه آشنایی با موتور و تعمیرات خودرو ندارند، این شرایط حادتر می‌شود. خبر خوب اینکه نیازی به نگرانی نیست، مراکز امدادرسانی خوردو، با ارائه خدمات متنوع از خدمات پنچرگیری سیار، به داد رانندگان مانده در جاده می‌رسند.

امداد خودرو تبریز

خدمات امداد خودرو در تبریز

 

خدمات امداد خودرو در تبریز | این مراکز چگونه به ما کمک می‌کنند

خدمات مراکز امدادرسانی خودرو، انواع خدمات فنی و مکانیکی و ... را شامل می‌شود. مراکز خدمات مکانیکی سیار در تبریز و سایر شهرها یا تعمیرات خودرو را در محل انجام می‌دهند یا در صورت لزوم آن را به تعمیرگاه منتقل می‌کنند. انتقال خودرو با استفاده از جرثقیل حمل خودرو صورت می‌گیرد.

1- تعمیر عیب فنی خودرو در محل

 

چه در حال رانندگی باشید؛ چه خودروی شما متوقف باشد، زمانی که با تلفن امداد خودرو تبریز تماس می‌گیرید، کارشناس تعمیرات خودرو در محل حاضر می‌شود و پس از بررسی و عیب‌یابی خودرو، تعمیرات و رفع نواقص خودرو را به صورت سیار و در محل انجام می‌دهد.

پنچرگیری یکی از معمول‌ترین نیازهای رانندگان با است. این مورد به‌ویژه برای راننده‌های خانم حساسیت بیشتری دارد و اکثرا با مشکل پنچر شدن لاستیک خودرو در جاده و خیابان درگیر هستند. خوشبختانه تعمیرات خودرو در محل، شامل خدمات پنچرگیری سیار و تعویض لاستیک هم می‌شود و با کمک این امدادگران، دیگر استرس معطل ماندن در جاده‌ها را نخواهید داشت.

2- انتقال خودرو به تعمیرگاه

اگر تعمیرکار متخصص و باتجربه خودرو در تبریز، مشکل جدی در خودرو پیدا کند که برای تعمیر آن به تجهیزات و زمان زیادی نیاز باشد، مشتری را از لزوم انتقال خودرو به تعمیرگاه مطلع می‌سازد؛ در این شرایط، اتومبیل مورد نظر  با استفاده از جرثقیل حمل خودرو یا خودروبر حمل خودرو تبریز به محل مناسب منتقل می‌شود.

3- ارائه خدمات رفاهی

بعضی از مراکز امداد خودرو تبریز، خدماتی مثل سوخت، تعویض باطری و باز کردن درب خودرو را ارائه می‌دهند.

امداد خودرو تبریز

مشاوره تلفنی تعمیر خودرو در تبریز

4- مشاوره رایگان تعمیر خودرو

حتما برایتان پیش آمده که چندین و چند بار خودرویتان را به تعمیرگاه ببرید و هربار هم هزینه زیادی بابت تعمیرات پراخت کنید و دوباره به مشکل بر بخورید. مشاوره تلفنی تعمیر خودرو، یکی دیگر از خدمات مراکز امدادرسانی خودرو است.  امدادگران خودرو با ارائه راهنمایی مفید، نه تنها استرس رانندگان را کم خواهند کرد، بلکه از طریق مشاوره درست و صادقانه، مانع از هزینه‌تراشی می‌شوند.

اگر ماشینتان به‌طور همزمان چند عیب پیدا کرده است، کارشناسان مراکز امدادرسانی، علاوه بر تعمیر موقت خودرو برای طی نمودن ادامه مسیر، به شما خواهند گفت که سایر عیوب را چطور انجام دهید و اولویت تعمیر با کدامیک از آنهاست. همچنین در مورد هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات نیز شما را راهنمایی می‌کنند.

مشاوره آنلاین تعمیر خودرو

یکی از خدمات جالب توجه و بسیار کاربردی مراکز امدادرسانی خودرو، ارائه خدمات مشاوره به صورت آنلاین و از طریق سایت است. مشاوره آنلاین تعمیر خودرو از لحاظ چگونگی رفع مشکلات فنی و اطلاع از قیمت تعمیرات خودرو در محل و در تعمیرگاه، لیست قیمت قطعات خودرو و موارد مرتبط دیگر بسیار کاربردی و مفید است.

توجه داشته باشید که خدمات سایت امداد خودرو تبریز، فقط توسط بعضی از این مراکز ارائه می‌شود.

در چه شرایطی با مرکز امداد خودرو در تبریز تماس بگیریم؟

واضح است که مرکز امداد خودروی تبریز مانند تمامی مراکز مشابه، برای کمک به رانندگان در رفع مشکلات خوردو طراحی و راه‌اندازی شده است. رانندگان به دلایل مختلف با این مراکز تماس گرفته و از آنها درخواست کمک دارند. در لیست زیر، شرایطی که می‌توانید با مرکز امداد خودرو تماس بگیرید و از آنها درخواست کمک کنید را بیان کرده‌ایم.

  • بروز عیب فنی و مکانیکی خودرو و لزوم تعمیر آن توسط تعمیرکار متخصص
  • درخواست کمک برای باز کردن درب خودرو، در صورتی قفل شدن آن و عدم دسترسی به کلید
  • اتمام سوخت خودرو و عدم دسترسی به جایگاه‌های ارائه سوخت
  • نیاز به حمایت اضطراری رانندگی در مسیر شهر تبریز برای مواردی از قبیل رانندگی در هوای نامساعد، سرعت زیاد و ...
  • در صورت اتمام باطری و عدم امکان شارژ آن در آن موقعیت و زمان
  • در صورت نیاز به خودروبر حمل خودرو تبریز
  • نیاز به خدمات پنچرگیری سیار، تعویض باطری، سوخت و ...

    امداد خودرو تبریز

شماره تلفن امداد خودرو تبریز

 

مزایای استفاده از خدمات امداد خودروی تبریز

وقتی در جاده رانندگی می‌کنید و خودرویتان دچار مشکل می‌شود، به خصوص اگر بدموقع باشد و تنها یا خانم تنها باشید، ماندن در جاده خطرناک خواهد بود و از طرفی حتی اگر جاده پرترددی باشد یا اینکه در طول روز با مشکل مواجه شوید، زمان زیادی از شما گرفته می‌شود. با این اوصاف، استفاده از خدمات مراکز امداد خوردو، مزایای قابل توجهی به شرح زیر دارد.

  • هم خودتان و هم ماشینتان در امنیت خواهد بود.
  • در وقت و هزینه‌هایتان صرفه‌جویی می‌کنید.
  • عیوب فنی و مکانیکی ماشینتان با تجهیزات لازم و به دست تعمیرکار متخصص رفع می‌شود.
  • بدون نگرانی و استرس بروز احتمالی مشکلات خودرو، سفری آرامش‌بخش خواهید داشت.

 

درباره خدمات امداد خودرو در تبریز

مشکلات فنی و مکانیکی خودرو برای هر راننده‌ای و هر نوع خودروی پیش می‌آید. به‌خصوص اگر هیچ آشنایی با موتورخودرو ندارید، بهتر است شماره تلفن امداد خودرو تبریز ۰۹۱۴۵۰۹۵۲۰۲ را همراه داشته باشید.. امدادگران یا نواقص را در محل رفع می‌کنند یا اینکه با استفاده از جرثقیل حمل خودرو، آن را به تعمیرگاه انتقال می‌دهند.

مراکز موردبحث در این مقاله، با ارائه خدمات فنی و مکانیکی سیار در تبریز، خدمات پنچرگیری سیار، حمل خودرو، مشاوره و راهنمایی در خصوص قیمت تعمیرات خودرو در تبریز و ...علاوه بر کمک به امنیت رانندگان در جاده، در زمان و هزینه‌های آنها نیز صرفه‌جویی خواهند کرد. امیدوارم مطلب ذکرشده برایتان مفید واقع شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها