مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان برای گازدار کردن منازل خود از تسهیلات بلاعوض ۱۸۰میلیون ریالی بهره می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۳۳۳۳۵

 به گزارش جام جم آنلاین ،محمودرضا میرشکاری در دولت سیزدهم گام‌های بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان در رابطه با گازرسانی برداشته شده اما به دلیل بالا بودن هزینه‌های لوله‌کشی گاز به داخل منازل بسیاری از مردم رغبتی به استفاده از این امکان نشان ندادند که شرکت گاز توانست با همکاری و هماهنگی بانک ملی ایران زمینه اعطای وام قرض الحسنه به متقاضیان این استان را میسر کند.

وی افزود: در این راستا برای گازکشی هر واحد مسکونی ۱۵۰میلیون ریال (۱۵ میلیون تومان) با دوره بازپرداخت پنج‌ساله پرداخت خواهد شد که برای کمک به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی بر هر خانوار ۱۸ میلیون تومان کمک بلاعوض اعطا می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: اعطای این وام می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات مردم استان را در راستای بهره مندی از نعمت گاز طبیعی مرتفع کند.

وی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان که در مناطق گازدار شده سکونت دارند می‌توانند پس از تشکیل پرونده برای اخذ اشتراک گاز با دریافت معرفی نامه از سوی نواحی گازرسانی و با مراجعه به شعب عامل بانک ملی نسبت به اخذ تسهیلات بانکی کم بهره برای لوله کشی گاز داخل منازل خود اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها