"غزه ، حدیث پایداری و مقاومت "

کد خبر: ۱۴۳۲۱۱۴
نویسنده علی جوادی_مدرس دانشگاه

غزه ای، سرزمین عجيب و عجایب پرور قلم از دریافت و بیان عجایبت عاجز است ،
و هر کس به فراخور فهم خود از تو درک و تصور دارد.
و الحق که مکتوب ساختن عظمت و بزرگی بیش از هفت دهه مقاومت و پایداریت، در مقابل سفاکترین رژیم در طول تاریخ بشر، هر چند کوتاه و مختصر کاریست بس دشوار .
آری ، جنایات ددمنشانه ی اسرائیل در اشغال و تصرف اراضی و به خاک و خون کشیدن مردان و زنان و کودکان بی دفاعیت ، و در تخریب و نابودی منازل ، مدارس ، مساجد ، بیمارستان ها ، دانشگاه هایت و محاصره و تحمیل محرومیت و پایمال کردن حقوق و آزادی و حق حیات مردمانت ، .... چیزی نیست که از خاطره تاریخ و مردمان دنیا فراموش شود.
آرى جانیان شیطان صفت صهیونیست و حامیان بی آبروی آنها بخاطر قتل عام كودكان و زنان و مردان و اقدام به « نسل کشی » ، اشغال ، تعدی و تجاوز در مقابل تاریخ و نسل ها و عصرهای آینده مسئولند و باید پاسخگو باشند، و سکوت شرم آور داعیه داران حقوق بشر و مجامع روسیاه و سازمانهای نالایق وبی كفايت بين المللي وبوق های رسانه ای دنیای مادی قابل تأمل است و معنا دار !!
غزه ، ای قله ی کرامت و فضیلت، وای الگو و اسوه ی استقامت، ای سرزمین آتش و عطش ، خون کودکانت رساترین فریاد روزگار ، و زیباترین حماسه تاریخ در برابر زر و زور و تزویر و تبانی کفر و نفاق شد.

ای شجاعان شجاعیه، اگر شب پرستان کافر کیش ، سرتان شکستند، باکی نیست، چرا که سر به زیر بیرق ظلم و کفر نبردید و سر افراز شدید.
اگر پایتان را شکستند ، باکی نیست ، چرا که در دفاع از دین و کشور پایدار ماندید.
اگر دستتان را شکستند ، باکی نیست، چرا که دست از ارزشهای الهی و انسانی نکشیدند.
اگر چشمتان را آسیب زدند، با چشم بصیرت دشمن را هدف گرفتید و پیروز شدید.
اگر سینه هایتان آماج گلوله ها شد «بذر ایمان» را در سینه های مسلمانان و مستضعفان شکوفا گردید.
اگر خانه هایتان را تخریب کردند، باکی نیست، «قلعه ی ایمانتان »مستحکم گشت و ماندگار .

ای شجاعان شجاعیه، این سنت جاری و همیشگی الهی است که، آلخانن و خائف ، خیانت کار ترسو و رفتنی است، استقامت کنید این غول تجاوز و اشغال شکستنی است.
عزیزان، «شکوه ایمانتان » همان سحری است که با ان غول خود کامه و کریه صهیون را گیج و مستأصل و پریشان گوی ساخته اید.
ای شجاعان شجاعیه، از سلاله پیامبر خدا ، حسين «ع» آموختید که مرگ سرخ به از زندگی ننگین است ، آموختید که از بمب های هوشمند و موشک های هدایت شونده محاصره تانک ها و محرومیت از آب و غذا و دارو نهراسید!!
آرى ، شهادت کودکان و زنان و مردانتان را به چشم خود دیدید و صبورانه تحمل کردید.
و زیر لب سرود « ان تنصر الله ينصر كم » را زمزمه کردید.
عزیزان ، از اشتلم های دنیا پرستان خبیث نهراسید که ، « العزه الله و لرسوله و للمومنين » بشارت حتمی قرآن است، دل قوی دارید که خداوند با شماست ، و مسلمانان و آزادگان عالم پشتیبانتان .
اری ، مقاومت جانانه ی تان، لرزه بر اندام جلادان صبرا ، شتيلا و قانا و كفر قاسم ، دیریاسین...
انداخته و آشفتگی و سراسیمگی از رفتارهای بی خردانهشان پیداست ، الخائن خائف.
ای قهرمانان مسلمان ، خروش شجاعانه تان خواب عمیق سلاطین عرب را بر آشفت، آنان که منافقانه پنبه در گوش کرده و با چشمان بسته خود را به خواب زده و نمی خواهند ببینند و بشنوند را رسوا کرده
است.
آری ، شیوخ شکمباره و شهوتران عرب، این نوکران حلقه بگوش استکبار جهانی ، چه بخواهند و چه نخواهند شریک جرم قاتلان و جانیان بین المللی هستند. و روزی باید محاکمه و پاسخگو باشند.
آری ، فراعنه مصر و اردن و عربستان و امارات، این امیران نفت و گاز ، و خادمان استکبار ، چون خانند و لذا خائفند، نهراسید غیر تمندانه بر آشفتید، جوانمردانه بستیزید ، صبح پیروزی نزدیک است.
مقاومت و مجاهدت همگانی تان از چشم جهانیان پنهان نمانده است، تاریخ رادمردی و آزادگی تان را ثبت خواهد کرد.
ای سپاهیان قرآن به دست محمد «ص» ، آزادگان عالم از حق طلبی و عدالت خواهی تان ، خواهند گفت : خواهند نوشت

مسلمانان در صلابت اراده و ایمانتان ، و درستی نشانه انگشت اشاره‌تان اجماع دارند. راستی که سرزمین غزه عجیب است و عجایب پرور ، استقامت تان برای قلب‌های سلیم، عقل‌های سالم، چشم‌های حقیقت‌بین ، در طول تاریخ اسوه و الگو خواهد بود ، «فاستقم کما امرت» ، نصر من الله و فتح قریب ، تا صبح ظفر مقاومت کن غزه .
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها