طعنه جیم کری به تشویق‌ کنندگان بازیگر سیلی‌ زن:

هالیوود بزدل است، اسمیت باید اخراج می‌شد

ببینید | پادشاه کمدی

ناامیدی یک ماده ضروری برای یادگیری هر چیزی است. اگر ناامید نشوید، آدم جالبی نیستید!
کد خبر: ۱۴۲۹۱۸۴

دوری جیم کری از سینما به پایان رسیده است، کمدین مشهور سینما حالا ۵ سال است که در سینما غایب بوده و حالا خبر آمده او قرار است نقش اصلی فیلم «کاج‌های همیشه سبز و تابستان زودگذر» پروژه جدید «دیوید رابرت میچل» بازی کند.

«جیم کری» در این فیلم در نقش شخصیتی میانسال بازی می‌کند که در یک اردوگاه تابستانی در تلاش برای یافتن دوست گمشده دوران کودکی است. همچنین شایعاتی در مورد وجود یک جانور در جنگل و گنج پنهان وجود دارد.

«کری» پس از یافتن دوستش که در جنگل پنهان شده بود، برای یافتن جانور و به این امید که او را به گنج هدایت کند، وارد عمل می‌شود. «کری» ازسال ۲۰۱۸ و بازی در فیلم «جنایات سخت» در هیچ نقش اصلی بازی نکرده و از سال ۲۰۰۴ و بازی در فیلم «درخشش ابدی یک ذهن پاک» ساخته «میشل گندری» در هیچ فیلم موفقی حضور نداشته است.

فریب چهره همیشه خندان او را نباید خورد چرا که او سختی‌های بسیاری را در زندگی شخصی‌اش پشت سر گذاشته. وقتی که جیم ۱۲ سال داشت، پدرش که نوازنده ساکسیفون بود از کارش اخراج شد و به دلیل بیکاری پدرش، خانواده اش دچار مشکلات مالی شدیدی شد.

او در این باره چنین گفته است: «ناگهان زیر پای خانواده من خالی شد. در آن دوران فقر شدیدی را تجربه می‌کردیم. ما همه کار می‌کردیم و همه اعضای خانواده مجبور بودند به عنوان نگهبان یا سرایدار کار کنند و من فقط عصبانی می‌شدم. من از دنیا عصبانی بودم که چرا این کار را با پدرم کرد. حقیقتاً می‌خواستم که کله‌ی یک نفر را خرد کنم» در نهایت کری جوان برای پیدا کردن کار، مجبور شد دبیرستان را رها کند و همیشه نیز مجبور بود مادرش را از غم و غصه درآورد، زیرا مادرش همیشه در رختخواب دراز می‌کشید و مقدار زیادی قرص مُسکن می‌خورد. 

• او در سن ۱۶ سالگی ترک تحصیل کرد تا از لحاظ مالی به خانواده اش کمک کند.
• او سال‌ها قبل از اینکه مشهور شود پیشرفتش خودش را تصور کرده بود. یک چک به مبلغ ۱۰ میلیون دلار برای خودش نوشت و به خودش قول داد که به مدت ۳ سال این را به واقعیت تبدیل کند.
• کری برای طنز تلخ مرد کابلی در سال ۱۹۹۶، بالاترین دستمزد را در بین تمام بازیگران مرد آن زمان گرفت.
• تا به حال برنده ۲ جایزه گلدن گلوب برای فیلم‌های نمایش ترومن و مرد روی ماه شده است.

تعداد بازدید : 41
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها