طعنه جیم کری به تشویق‌ کنندگان بازیگر سیلی‌ زن:

هالیوود بزدل است، اسمیت باید اخراج می‌شد

«جیم کری» کمدین سرشناس از تماشاچیانی که بعد از سیلی زدن ویل اسمیت، ایستاده او را تشویق کردند، ابراز تاسف کرد.
کد خبر: ۱۳۶۰۱۴۵

به گزارش جام جم آنلاین، «جیم کری» کمدین معروف از تماشاچیانی که بعد از سیلی زدن ویل اسمیت، ایستاده او را تشویق کردند، ابراز تاسف کرد.

هالیوود بزدل است، اسمیت باید اخراج می‌شد

جیم کری خطاب به تماشاگران «بی‌جرات» اسکار که ایستاده «ویل اسمیت» را تشویق کردند گفت: «حالم به شدت بد شد!»

جیم کری از هالیوود انتقاد کرد که وقتی ویل اسمیت در مراسم اسکار برای بازی در «شاه ریچارد» برنده بهترین بازیگر مرد شد، نباید او را تشویق می‌کردند. برنده شدن اسکار اسمیت چند دقیقه پس از سیلی زدن به کریس راک در حالی که این کمدین در حال ارائه بخش فیلم مستند بود اتفاق افتاد.

کریس راک که اجرای مراسم اسکار را برعهده داشت، در مورد سر طاس جِیدا پینکت اسمیت که سال گذشته فاش شد که مبتلا به آلوپسی است وموهایش را تراشید، شوخی کرد که همسرش ویل اسمیت این شوخی را برنتابید و در حین مراسم و پخش زنده تلویزیونی در سراسر جهان، سیلی محکمی به مجری زد.

کری به گیل کینگ از شبکه سی‌بی‌اس (از طریق هاف‌پست) گفت: من حالم بد شد. از تشویق ایستاده حالم بد شد. هالیوود به طور انبوه بزدل است و واقعاً احساس می‌شود که این نشانه واقعاً واضحی است که ما دیگر آن باشگاه باحال نیستیم.

کری گفت که اسمیت پس از سیلی زدن به راک، «باید» از مراسم اسکار خارج می‌شد.

کینگ خاطرنشان کرد که کریس راک از ارائه گزارش پلیس در مورد این حادثه امتناع کرد، اما کری ادعا کرد که این فقط به این دلیل است که کمدین «نمی‌خواست او را به دردسر بیاندازد».

کری نتیجه‌گیری کرد: «[سیلی] از ناکجاآباد ناشی شد زیرا ویل چیزی در درونش می‌گذرد و آدمی ناامید است. برای او بهترین‌ها را آرزو دارم. من به شخصه مشکل یا دشمنی با ویل اسمیت ندارم. او کارهای بزرگی انجام داده، اما لحظه خوبی نبود. سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک بر لحظه درخشان همه سایه انداخت... لحظه‌ای خودخواهانه بود.»

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها