با حضور معاون رئیس جمهور انجام شد:

افتتاح یکی از پیشرفته ترین کارخانه های تولید کاشی و سرامیک ایران در یزد

یزد- با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از کارخانه تولید هرمس سرام با سرمایه گذاری بیش از۲۹ میلیون یورو بهره برداری شد.
کد خبر: ۱۴۲۶۸۶۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،  داود منظور در ادامه سفر یک روزه خود  واحد تولیدی هرمس سرام  با ظرفیت تولید بیش از ۳ میلیون مترمربع کاشی اسلب را در یزد افتتاح کرد.

این واحد تولیدی  زمینه اشتغال مستقیم ۲۵۰ نفر را فراهم آورده است و به دلیل نحوه تولید یکی از پیشرفته ترین کارخانه های کاشی و سرامیک ایران محسوب می شود.

مرتضی محمودی مدیر اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد در حاشیه افتتاح این کارخانه درگفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان یزد با تولید ۵۰ درصد کاشی و سرامیک ایران یکی از مهمترین قطب های تولید کاشی و سرامیک در کشور محسوب می شود اظهار داشت: به علت اقلیم یزد استان یزد در طول سالیان متمادی در زمینه تولید کاشی و سرامیک پیشرفت کند و از تولید کاشی در ابعاد کوچک تا ابعاد بزرگ را انجام دهد.

وی ادامه داد: کارخانه هرمس سرام به علت تولید کاشی اسلب که از لحاظ ابعاد،ظرافت وشفافیت یکی از با ارزش ترین انواع کاشی است و از لحاظ تکنولوژی نیز یکی از پیشرفته ترین کارخانه های تولید کاشی و سرامیک در کشور محسوب می شود.

محمودی با تاکید بر اینکه استان یزد در زمینه ساخت ماشین آلات کاشی و سرامیک نیز ورود کرده است خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از خط تولید کاشی و سرامیک در داخل استان و با استفاده از تکنولوژی بومی در حال ساخت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها