شبکه پنج مقصد ماشین جهنمی

فیلم سینمایی «ماشین جهنمی» با گویندگی 15 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.  
کد خبر: ۱۴۲۲۲۵۶

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این سینمایی در گونه رازآمیز و هیجانی محصول پرتغال، انگلستان و آمریکا در سال 2022، قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود. 

مدیر دوبله این سینمایی علیرضا باشکندی است. بابک اشبکوس، علی جلیلی باله، حسین خدادادبیگی، نفیسه زاجکانیها، منوچهر زنده دل، حسین سرآبادانی، زهرا سوهانی، پریا شفیعیان، پویا فهیمی، اردشیر منظم، مهرتاش اسفندیار، حسین نورعلی، مونا همایی پور، آزیتا یاراحمدی و علیرضا باشکندی صداپیشه های این فیلم سینمایی بوده اند. 

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: شخصی در گذشته نزد یک استاد به آموختن نویسندگی مشغول بوده و در طی آن دوره اثر قابل توجهی می‌نویسد. اما استاد وی، کتاب را به اسم خود چاپ و منتشر می‌نماید. پس از آن تمام آثار وی به نام استادش چاپ می‌شود. حال فردی به این آثار علاقمند شده و تحت تاثیر قرار گرفته و به دنبال این استاد نویسندگی است.  

این فیلم اثری بسیار خاص و غیر معمول است که از همان ابتدا مخاطب را درگیر می کند و سپس با چرخش های داستانی تا پایان با خود می کشاند در حالی که ساخت آن هم قابل توجه بوده و در عین حال گای پیرس در نقش اصلی آن بازی درخشانی از خود ارائه کرده است.  

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه پنج، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ پنج، برای مخاطبان پخش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها