مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گتوند خبر داد:

افزایش 100 درصدی خرید گندم

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان:

آغاز طرح کشت پاجوش نخیلات در قالب توسعه و جایگزینی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان از آغاز طرح کشت پاجوش نخیلات در قالب توسعه و جایگزینی از محل اعتبارات وزارت نفت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۸۵۶۵

جام جم آنلاین - خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان گفت:طرح کشت پاجوش نخیلات در قالب توسعه و جایگزینی از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در آبادان آغاز شده است.

حسن دشتی نژاد با اشاره به اینکه راستی آزمایی و شناسایی پاجوش ها در این فصل  مربوط به کشت بهاره می باشد افزود: تا کنون ۳۵ هکتار ازاین طرح راستی آزمایی و تایید شده است. 

وی بیان کرد: در این طرح به ازای کشت هر هکتار پاجوش نخیلات طبق موازین و اصول کشت، ۴۰ میلیون تومان بلاعوض به حساب  نخلدار واریز خواهد شد.

محمد حسنی نسب مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی که به همراه رئیس اداره تولیدات گیاهی و مسئول مرکز خدمات کشاورزی ابوشانک شهرستان آبادان  از کشت پاجوش این طرح بازدید بعمل آورد در این باره اظهار داشت:  این طرح به وسعت ۳۰۰ هکتار طی سه سال در آبادان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به منظور گسترش کشت ارقام اقتصادی نخیلات، بهبود معیشت بومیان منطقه و افزایش تولید خرما و در نتیجه ارتقاء صادرات منطقه در آبادان اجرا خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها