توسط معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان انجام شد؛ 

بازدید از پروژه استخر شهرستان رامشیر

نماینده مردم آبادان در مجلس خبر داد:

تامین اعتبار سوله‌های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار سوله‌های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی این شهر خبر‌ داد.
کد خبر: ۱۴۱۸۵۵۷

جام جم آنلاین - خوزستان، سیدمحمد مولوی با اعلام این خبر اظهار کرد: افزایش سرانه ورزشی در شهرستان آبادان یکی از ضروریات و‌پیش نیاز توسعه ورزش این شهرستان است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ ۴ میلیارد تومان به‌ منظور تکمیل سوله‌های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی آبادان تامین اعتبار شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: زمین فوتبال چمن مصنوعی گل بزرگ واقع در منطقه بوارده جنوبی آبادان با نام (مرحوم علی نیکویی) تا شهریور ماه امسال به مرحله بهره برداری می‌رسد و یکی از زمین‌های با کیفیت در استان خوزستان است.

مولوی تصریح کرد: سرانه فضاهای ورزشی شهرستان آبادان به هیچ عنوان با فعالیت‌های جامعه ورزشی که اکثرا قهرمان هستند و یا استعداد قهرمانی دارند، متناسب نیست و ضرورت دارد افزایش پیدا کند.

 وی گفت: تعداد بالای تیم‌های لیگ برتر از شهر آبادان همراه با عملکرد موفق، تعداد بالای مربی، داور و ورزشکار و همچنین حضور در عرصه‌های ملی، بین‌المللی و جهانی ظرفیتی بی بدیل بوده که نیازمند توجه به حمایت‌های بیشتر از سوی وزارت ورزش و جوانان است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یک ورزشکار پس از تلاش‌های فراوان موفق به دریافت کارت مربیگری و یا تأسیس باشگاه ورزشی می‌شود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا بتواند سانس ورزشی با شرایط مناسب دریافت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها