رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اینکه عربستان به یکباره به دنبال جذب ستارگان جهانی فوتبال می‌رود و قطر از جام جهانی فوتبال میزبانی می‌کند، یک اتفاق ساده نباید تلقی شود.
کد خبر: ۱۴۱۲۲۸۹

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی تاج در نشست مجمع هیئت‌های فوتبال سراسر کشور اظهار داشت: هیچ رویداد ورزشی به اندازه فوتبال فراگیر نیست و رقابت در جهان کنونی به صورت رویدادهای مختلف ورزشی نمایان می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه عربستان به یکباره به دنبال جذب ستارگان جهانی فوتبال می‌رود و قطر از جام جهانی فوتبال میزبانی می‌کند، یک اتفاق ساده نباید تلقی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال بازسازی ورزشگاه آزادی را زمان‌بر دانست و از احتمال عدم اتمام آن تا آغاز لیگ برتر خبر داد و گفت: قطع یقین عدم آمادگی ورزشگاه آزادی خوشایند ما نیست و به نظر می‌رسد با الگوگیری می‌توان زمان اتمام این طرح را کاهش داد.

تاج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های ورزشی بسیار در جزیره کیش، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش با هزینه کرد 100 میلیارد تومان در 9 ماه گذشته گام اساسی را جهت میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی فوتبالی برداشته است.

وی تصریح کرد: عملکرد مدیران جزیره کیش در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در این مدت کوتاه، باید به الگویی برای سایر مناطق کشور تبدیل شود.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ظرفیت میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی در شهرهای مختلف کشور به گونه‌ای است که زیر ساخت‌های مناسب به صورت تمام و کمال وجود ندارد.

تاج خاطرنشان کرد: جزیره کیش به صورت متمرکز تمامی استانداردهای لازم برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی فوتبالی را داراست و باید از این ظرفیت جهت توسعه گردشگری ورزشی بیشتر استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها