تکمیل 310 پروژه نیمه تمام آموزشی دراستان کرمان
مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد:

تکمیل 310 پروژه نیمه تمام آموزشی دراستان کرمان

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن وکشاورزی استان کرمان:

ساخت فضای مهارت آموزی و توسعه دانش بنیان از اهداف پویش «کرمان دانا» است

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی استان کرمان درجلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان گفت:ساخت فضای آموزشی،مهارت آموزی،توسعه دانش بنیان ودانش توسعه مدیریت ازمهمترین اهداف پویش«کرمان دانا»است.
کد خبر: ۱۴۱۱۸۱۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سید مهدی طبیب زاده،در شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به سرانه پایین میانگین فضای آموزشی استان نسبت به سرانه کشوری خاطر نشان کرد:پویش کرمان دانا در راستای ساخت ۱۲۰مدرسه در قالب ۷۲۰کلاس درس با اهداف ساخت فضای آموزشی،مهارت آموزی،توسعه دانش بنیان و دانش توسعه مدیریت با همکاری آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان آغازبه کار کرد.

وی افزود:تا کنون ۱۲مدرسه در قالب ۱۱۸کلاس درس به بهره برداری رسیده و ۴۰مدرسه درقالب ۳۲۰ کلاس درس نیز در حال ساخت است.

طبیب زاده،با اشاره به برگزاری اولین سمینارآشنایی دانش آموزان با بورس درمدرسه اتاق بازرگانی کرمان خاطر نشان کرد:مهارت آموزی در مدارس پویش کرمان دانا مورد تاکید است.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه جذب مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش استان در چند سال اخیر رشدقابل توجهی داشته است گفت:ترویج فرهنگ مدرسه سازی و کار خیر درراستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی نهاد های دولتی و غیر دولتی از دیگربرنامه های اتاق بازرگانی کرمان است.

سیدمهدی طبیب زاده،بااشاره به پیگیری جدی برنامه های پویش کرمان دانا دراستان اظهار کرد:همت و همکاری مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان در خصوص پیگیری مصوبات پویش قابل تقدیر است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شاد در افتتاح مدارس افزود:نوع جدیدی از افتتاح مدارس با اجرای برنامه متنوع فرهنگی شاد و محلی در این پویش در راستای ایجاد خاطره ماندگار درذهن دانش آموزان مورد تاکید است.

طبیب زاده،بابیان اینکه اتاق بازرگانی درمنطقه حاشیه ای شهر کرمان مدرن ترین مدارس را می سازد گفت:توجه به آموزش دانش آموزان مناطق حاشیه ای شهر کرمان درراستای پیشگیری از آسیب های های اجتماعی ضروری است.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به بازدیدکارشناسان این اتاق از شهرستان جازموریان گفت:جازموریان به شدت فقیر است و ما آمادگی داریم با همکاری استانداری و آموزش و پرورشی نسبت به ساخت فضای آموزشی استاندارد اقدام کنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها