رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن وکشاورزی استان کرمان:

ساخت فضای مهارت آموزی و توسعه دانش بنیان از اهداف پویش «کرمان دانا» است

مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد:

تکمیل 310 پروژه نیمه تمام آموزشی دراستان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تکمیل 310 پروژه نیمه تمام آموزشی باقیمانده از ده سال پیش در استان به همت خیران در سه سال اخیر خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تکمیل 310 پروژه نیمه تمام آموزشی باقیمانده از ده سال پیش در استان به همت خیران در سه سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۵۲۸۲
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛احمد اسکندری نسب،در آیین افتتاح مدرسه خیر ساز گل گهر شماره یک ( پویش کرمان دانا)،از آغاز عملیات ساخت بیش از ۲ هزار و ۵۷۰ کلاس درس در سه سال اخیر در استان خبر داد و افزود:در یک سال اخیر عملیات ساخت هر روز دو کلاس درس و هر هفته دو مدرسه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه جذب مشارکت های مردمی در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری یکی از مهمترین راهبردهای آموزش و پرورش استان در چند سال اخیر بوده از رشد ۷۰۰ درصدی جذب مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش استان نسبت به سه سال اخیر خبر داد.

اسکندری نسب،با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه درقالب۷۲۰ کلاس درس توسط اتاق بازرگانی در استان گفت:به نمایندگی از فرهنگیان،دانش آموزان و اولیای آنها از حرکت موثر اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی استان در قالب پویش کرمان دانا کمال تشکر و قدر دانی را دارم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مدرسه مهمترین کانون تربیت،آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی در راستای تربیت نسلی در تراز جمهوری اسلامی ایران است،به نقش فضای آموزشی استاندارد در تسهیل فرآیند یاددهی - یادگیری اشاره و خاطر نشان کرد:خوشبختانه پویش کرمان دانا در تمامی شهرستان های استان مدارسی مطلوب و استاندارد در راستای مهارت آموزی و ارتقای کیفیت های فعالیت های آموزشی و پرورشی ساخته است.

براساس این گزارش مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز  (پویش کرمان دانا) با اعتباری بالغ بر ۷میلیارد تومان باحضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان،رئیس اتاق بازرگانی،صنایع ومعادن و کشاورزی کرمان و جمعی از خیران درشهرستان  نرماشیر افتتاح شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها