توسط سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز انجام شد؛

بهسازی زمین های ورزشی منطقه عین دو

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز خبر داد:

خرید ماشين آلات جديد عمرانی

مدير عامل سازمان خدمات موتوري شهرداري اهواز از خرید ۲ دستگاه خودرو عمرانی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۸۲۵۳

جام جم آنلاین - خوزستان، اسماعيل آخوندشوشتري صبح چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین اظهار کرد: دو دستگاه لودر به منظور استفاده و بکارگیری در پروژه های عمرانی و خدمات شهری شهرداری اهواز توسط سازمان خدمات موتوری خریداری که اکنون به ناوگان موتوری اضافه شدند.

به گفته وی؛ اين دو دستگاه لودر به منظور ارتقاء توان سازمان در خدمات شهري، عمرانی و در ادامه تجهیز ناوگان خدمات موتوری شهرداری اهواز به خودروهای تخصصي تهيه شدند و هزینه آنها از محل وام یکصد میلیارد تومانی تامین شده است.

وی در خصوص حمایت از تولیدات داخلی بیان کرد: لودرها به همت متخصصان ایرانی و توسط شرکت هپکو تولید شده اند که سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در راستای حمایت از تولیدات داخلی و با توجه به مشخصات فنی مورد نیاز آنها را خریداری کرده است.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز عنوان کرد : در سفر اخیر رییس جمهور به خوزستان ۲۲ دستگاه شامل ۱۷ دستگاه کامیونت ۶ تن، ۲ دستگاه کامیونت ۶.۵ تن و ۳ دستگاه کشنده خریداری و افتتاح شد و اکنون تعداد خودروهای جدید به ۲۴ دستگاه رسیده است.

شوشتری اضافه کرد: طی روزهای آینده خودروهای بیشتری به جمع ناوگان خدمات موتوری افزوده می شوند و این روند تا زمان تکمیل نیازمندی سازمان به تجهیزات تخصصی ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها