فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تا ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی، به حمایت از مقاومت ادامه می‌دهیم

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی، تأکید کرد که حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت ادامه خواهد داشت تا رژیم صهیونیستی از سرزمین فلسطین، ریشه‌کن شود.
کد خبر: ۱۴۰۷۹۶۴

به گزارش جام جم آنلاین، سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یکشنبه، طی پیامی به گروههای مقاومت، تأکید کرد که مجاهدان قدس و کرانه باختری و سراسر سرزمین فلسطین، ثابت کردند که صبح پیروزی نزدیک است.

شبکه خبری المیادین به نقل از قاآنی گزارش داد، فرماندهان و مجاهدان گروههای مقاومت، ایستادگی کردند و به تجمیع قوا ادامه دادند؛ اقدامی که دشمن را می‌ترساند و پیروزی به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه مردم و مجاهدان غزه با وجود محاصره، ابزارهایی برای عزت، دفاع و جهاد، خلق می‌کنند، خطاب به رزمندگان مقاومت گفت: ای فرماندهان اتاق عملیات مشترک، حماسه جدیدی در تاریخ نبرد رقم زدید و مجددا ثابت کردید که می‌توانید هیمنه دشمن را در هم شکنید و آن را شکست دهید.

سردار قآنی خاطر نشان کرد: شما با همکاری و اتحاد خود، توانستید پیروزی دیگری به پیروزیهای قبلی خود، اضافه کنید. این پیروزیها، گامهای ثابتی به سمت پیروزی نهایی است. ایران هم همچنان از ملت و مقاومت فلسطین، حمایت خواهد کرد. ایران به تقویت محور مقاومت ادامه خواهد داد تا رژیم صهیونیستی از سرزمین فلسطین، ریشه‌کن شود.

وی در پایان از رزمندگان حزب الله لبنان و همه گروه های مقاومت، به خاطر ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها