فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تا ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی، به حمایت از مقاومت ادامه می‌دهیم

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه برای اضمحلال کامل اسرائیل همه کنار جبهه مقاومت هستیم، گفت: امروز به‌برکت هدایت رهبری معظم انقلاب ‌آرزوی امام عظیم‌الشأن محقق و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است.
فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه برای اضمحلال کامل اسرائیل همه کنار جبهه مقاومت هستیم، گفت: امروز به‌برکت هدایت رهبری معظم انقلاب ‌آرزوی امام عظیم‌الشأن محقق و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۴۰۷۶۹۰

به گزارش جام جم آنلاین، سردار اسماعیل قاآنی در مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر «کتاب خاتون و قوماندان» و چهاردهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که به‌همت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب همزمان با دهمین سالگرد تأسیس لشکر فاطمیون 22 اردیبهشت ماه در مشهد برگزار شد اظهار داشت: در آستانه سالروز شهادت امام صادق(ع) در شهر امام رضا(ع) به‌مناسبت بزرگداشت شهدای عالی‌مقام جبهه مقاومت و فاطمیون و فرمانده جلودار آنها ابوحامد گرد هم جمع شدیم تا تقریظ مقام رهبری برای ارزش‌گذاری به مردم افغانستان و شهدا را رونمایی کنیم.

ابوحامد پرچمدار شهدای عالی‌مقام و گل سرسبد شهدا‌ست

وی با بیان اینکه ابوحامد پرچمدار شهدای عالی‌مقام و گل سرسبد شهدا‌ست، افزود: با رونمایی از تقریظ مقام ولایت، جبهه ‌مقاومت و فاطمیون به یک محور گسترده‌ای تبدیل شده که مبادی و نقاط مقاومت را در سرتاسر دنیا به هم متصل کرده است.

سردار قاآنی ادامه داد: در این جبهه انسان‌های ارزشمند و باعزتی حضور دارند که اشتراکات زیادی دارند اما نقطه اساسی اشتراک آنها دفاع است؛ ارزش کاری که فاطمیون قهرمان انجام دادند برجستگی‌هایی داشت، براساس آیه قرآن که جایگاه مجاهدان را تعریف می‌کند و می‌گوید شهدای فاطمیون مهاجر‌ند و به‌طور مضاعف هم مجاهد‌ند و به‌طور مضاعف ویژگی برجسته‌ای دارند.

جبهه مقاومت ‌به یک محور گسترده‌‌ تبدیل شد‌

سردار قاآنی عنوان کرد: جبهه مقاومت امروز از یک هسته و نهال نوپا تبدیل به یک محور گسترده‌ای تبدیل شده که مبادی و نقاط مختلف مقاومت را در دنیا به هم متصل کرده است. در این جبهه انسان‌های فداکار باسواد و ارزشمندی که در بسیاری از مسائل نقاط اشتراک دارند، اما نقطه اصلی اشتراک آنها دفاع از اسلام و عزت مسلمانان است، کنار یکدیگر هم از خود و هم از دیگران دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس متذکر شد: ارزش کاری که فاطمیون قهرمان انجام دادند نسبت به کارهای دیگران یک برجستگی‌هایی دارد بر‌اساس آیه مبارکه‌ای که تبیین می‌کند جایگاه مجاهدان و مجاوران را، شهدای فاطمیون هم مهاجرند به‌طور مضاعف و هم مجاهدند به‌طور مضاعف و کسی مثل ابوحامد که در افغانستان از اسلام دفاع کرده، ورزیده شده و زمانی که احساس کرده در نقطه دیگری از جغرافیا به حضورش نیاز است و باید از مردم مسلمان دفاع کند با تعداد انگشت‌شماری از مجاهدان، فاطمیون را تشکیل داد، اما به‌برکت این نام ارزشمند متعلق به اولین شخصیت مقاومت یعنی حضرت زهرا(س) کارشان برکت پیدا کرد و ده‌ها هزار نفر از جوانان آمدند و برای دفاع عزت‌مدارانه از مردمی مورد تعرض آمریکا، اعلام آمادگی کردند و فرهنگ زندگی باعزت را به آن جغرافیا منتقل کردند.

در تشکیل فاطمیون ارزش‌ها نهفته است

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: تکریم از ابوحامد یعنی تکریم از مردم افغانستان و شهدای آن، علی‌الخصوص شهدای فاطمیون، اما گل سرسبد این شهدا ابوحامد است.

وی اضافه کرد: در تشکیل فاطمیون ارزش‌ها نهفته است، مقاومت را که این روزها خیلی خوب همه دارند تکرار می‌کنند، واژه قرآنی و دستور خدا به پیامبر است اما گرد و غبار روی آن را گرفته بود و با پیروزی انقلاب و رهبری امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای این واژه ارزشمند شفاف شد و امروز نه‌تنها دوستان که حتی دشمنان انقلاب اقرار می‌کنند که مقاومت در هر نبردی تعیین‌کننده است، امروز مسئولان مختلف سیاسی و نظامی در جبهه مختلف ما اقرار می‌کنند کسی در میدان نبرد پیروز است که مقاومت کند این حرف را کسانی می‌زنند که قبلاً می‌گفتند کسی پیروز است که امکانات و سلاح بیشتری داشته باشد.

بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است

فرمانده سپاه قدس گفت: کنار شفاف شدن واژه مقاومت، یک امر بزرگ اسلامی که امام عظیم‌الشأنمان دستورش را دادند و آرزو کردند و فرمودند؛ اگر بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده بود آیا کسی جرئت این‌همه جسارت به فرزندان معنوی رسول‌‌الله(ص) را داشت؟ امروز به‌برکت هدایت رهبری معظم انقلاب این آرزوی امام عظیم‌الشأن محقق و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است.

سردار قاآنی ادامه داد: همین امروز رژیم صهیونیستی در فلسطین جنایت می‌کند اما در لبنان سید مقاومت می‌گوید «اگر شما به قدس اهانت کنید ما هستیم»، هنوز صدا از لبنان قطع نشده از یمن صدا بلند می‌شود که «ما هم هستیم» و همین طور از دیگر کشورها برای دفاع از فلسطین صدا بلند می‌شود.

جوانان قهرمان فلسطین روزانه 30 عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهند

وی با بیان اینکه جوانان قهرمان فلسطین در بعضی روزها بیش از 30 عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهند، گفت: اینها محصول جبهه مقاومت و بسیج جهانی اسلام است.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: برای حمایت از جوانان فلسطین در حد استطاعتمان چه در عمل و چه صحبت از این جبهه قوی قهرمان حمایت می‌کنیم و برای اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی همه کنار هم تلاش می‌کنیم.

سردار قاآنی گفت: بزرگداشت یاد شهید ابوحامد وقتی درست انجام می‌شود که این راه پرافتخار استمرار پیدا کند‌. خانواده شهید ابوحامد اثبات کردند که همسری را تبدیل کردند به همسنگر و این خاتون با این قوماندان قدم به قدم فداکاری کرد.

وی عنوان کرد: از گذشته از مردم افغانستان با احترام و تکریم یاد می‌شود، امیدوارم خدا کمک کند به این مردم که در فرصت‌های مناسب کشور خود را بسازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها