«راسته حسین‌خانی» ظرفیت خدمات‌دهی مطلوب را ندارد

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه از گذشته و تاکنون همدان در بحث توزیع کالا در استان و غرب کشور مرکزیت داشته است، اظهار کرد: بازار فعلی بنکداران معروف به راسته حسین‌خانی گنجایش و ظرفیت خدمات دهی مطلوب را در این راستا ندارد.
کد خبر: ۱۴۰۷۸۶۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مسلم مخفی در بازدید از شهرک صنفی صنعتی بوعلی ۲ با همراهی پلیس راهور، راهداری، شهرداری و اتاق اصناف همدان، افزود: ورود تعداد زیاد خودرو به ویژه خودروهای باری مشکلات و گره‌های ترافیکی عدیده‌ای در این بازار به وجود آورده که این ترافیک به خیابان های مجاور نیز سرایت کرده و نارضایتی کسبه و شهروندان را به دنبال داشته است.

مخفی یادآور شد: از ۱۰ سال پیش با همت اتحادیه های صنفی ذیربط تصمیم بر احداث شهرک صنفی صنعتی بوعلی ۲ گرفته شد، این شهرک با ۴۵۰ واحد تجاری و اعتباری افزون بر ۱۰ هزار میلیارد تومان احداث و همه زیرساخت های مورد نیاز فراهم شده است.

وی با اشاره به برخی از مزایای این شهرک از جمله فضای بسیار مناسب و آماده برای توزیع کالا و حل بخشی از مشکل ترافیک شهر تأکید کرد: افتتاح این پروژه می تواند ثمرات و نتایج خوبی در اقتصاد شهرستان و استان همدان به دنبال داشته باشد.

فرماندار همدان افزود: در بازدیدی که امروز داشتیم یک بار دیگر تمام مسائل بررسی شد و کارشناسان ذیربط از ادارات و حوزه های مختلف آخرین نظرات تخصصی خود را مطرح کردند تا این شهرک ضمن رفع نواقص باقیمانده، در آینده نزدیک افتتاح شود.

مخفی در پایان تصریح کرد: تمام جوانب کار در این مجموعه بسیار خوب که زحمات زیادی هم برای ساختن آن کشیده شده است، باید سنجیده شود تا در اولین فرصت به بهره برداری برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها