فرماندار همدان خبر داد:

همدان با ۵ پروژه مهم آماده میزبانی از مقامات کشوری است

فرماندار همدان گفت: با پنج پروژه مهم و اثرگذار در همدان آماده میزبانی از مقامات کشوری هستیم.
کد خبر: ۱۴۰۵۸۱۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مسلم مخفی در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای ده‌پیاز که با حضور نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران استان و شهرستان در مسجد امام حسین(ع) روستای ده‌پیاز شهرستان همدان برگزار شد، اظهار کرد: طرح‌ها و پروژه‌های متعددی طی یک سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آنها در دست اقدام است و اکنون با پنج پروژه مهم و اثرگذار در همدان آماده میزبانی از مقامات کشوری هستیم.

مخفی با اشاره به تلاش دشمن در راستای سیاه نمایی و ناامید کردن مردم، خاطرنشان کرد: بیمارستان اکباتان با ظرفیت ۲۷۰ تخت، فاز نخست شهرک صنفی صنعتی بوعلی ۲ با ۴۵۰ واحد تجاری و تصفیه‌خانه ویژه طرح آبرسانی به همدان پروژه های مهمی است که در همدان آماده بهره برداری هستند.

وی با اشاره به جذب اعتبارات قابل توجه از سفر ریاست جمهور به همدان، مطرح کرد: زمین مورد نیاز برای احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی و احداث حدود ۱۰ هزار واحد مسکن اقدام ملی نیز با پیگیری استاندار و همکاری مدیران به نتیجه رسید و عملیات اجرایی این طرح ها به زودی آغاز خواهد شد.

فرماندار همدان با قدردانی از همکاری اهالی و کشاورزان ده‌پیاز در زمان کمبود آب شرب همدان مطرح کرد: در آن مقطع حساس با وحدت و همدلی برگ زرینی بر افتخارات خود افزودید که هرگز فراموش نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات طرح شده روستای ده‌پیاز گفت: برای رفع مشکل آب و چاه کشاورزان جلسه ویژه ای هفته آینده در فرمانداری برگزار و تا حد امکان مساعدت می کنیم.

اصلاح شبکه توزیع آب و تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب، آسفالت معابر روستا و روکش آسفالت راه ده‌پیاز، روشنایی راه دسترسی امامزاده، فقدان زیرساخت‌های ورزشی، بازنگری در حق آبه کشاورزان از چاه ها، افزایش گازبها و افزایش قیمت کنتورهای هوشمند چاه از جمله مشکلات روستای ده‌پیاز بود که مدیران ذیربط ضمن پاسخگویی و بیان برنامه های در دست اقدام، به اهالی قول پیگیری دادند.

گفتنی است؛ روستای ده‌پیاز از توابع بخش مرکزی همدان با حدود ۵۰۰۰ نفر جمعیت است که هفت کیلومتر با شهر همدان فاصله دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها