پیام تسلیت استاندار خوزستان:

در پی شهادت مامور فراجا در درگیری مسلحانه

کد خبر: ۱۴۰۶۴۷۴

جام جم آنلاین - خوزستان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، نشست شورای مدیران استان امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

وی در ابتدای این جلسه با بیان اینکه افراد متخصص با توجه به نیاز دستگاه‌ها از طریق آزمون استخدام شوند، اظهار داشت: هیچ دستگاهی اجازه ندارد در بخش‌ استخدام، افراد را بدون آزمون وارد مجموعه کند.

حسینی محراب در خصوص تثبیت اشتغال و بودجه‌ها عنوان داشت: بخش مسکن به جهت فعالسازی شرکت‌های پیمانکاری و مهندسی موتور محرک اشتغال است؛ باید با تغییراتی که در اداره کل مسکن صورت می‌گیرد بتوانیم موتور محرک پیشران قوی در این زمینه داشته باشیم.

استاندار خوزستان از افزایش ۲۷ برابری بودجه تعیین شده توسط دولت در دور دوم سفر رئیس جمهور خبرداد و بیان داشت: بودجه‌ای که دولت در جلسات برای خوزستان مصوب کرد؛ ۱۸ هزار میلیارد تومان بود اما زمانی که به سراغ هولدینگ‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها رفتیم، این رقم ۴۰۰ هزار میلیارد تومان (بیش از ۲۷ برابر بودجه تعیین شده از سوی دولت) افزایش یافت.

وی بر شناخت لیدرهای داخلی و خارجی در حوزه گردشگری تأکید کرد و افزود: وجود قرارگاه گردشگری ضرورت دارد و باید راه‌اندازی شوند.

حسینی محراب با بیان اینکه تجارت باید تسهیل شود؛ ادامه داد: دولت و بخش خصوصی باید در بحث اشتغال در کنار یکدیگر قرار گیرند و اطلس اشتغال ایجاد شود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مجتمع‌های تولیدی باید در استان ایجاد شود، تصریح کرد: از تجربه‌ استان‌های دیگر در زمینه اشتغال بهره‌گیری شود و بخش قرارگاهی درکنار شرکت‌های سرمایه‌گذاری قرار گیرد.

گفتنی است در پایان این نشست رضا نجاتی به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان معارفه و از زحمات محمد صفری نیز تقدیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها