رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبر داد:

دستگیری ۳ سارق زن و مرد در جنوب تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق زن و مرد که در جنوب تهران از انبار و پارکینگ خانه‌های شهروندان سرقت می‌کردند، خبرداد.
کد خبر: ۱۴۰۵۵۶۳

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت انباری و پارکینگ از خانه‌ای در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۳ سارق زن و مرد با یک خودروی پراید سفیدرنگ به محله‌های جنوبی تهران آمده و پس از شناسایی خانه‌هایی که درب آن نیمه‌باز بوده وارد ساختمان شدند و اقدام به سرقت اموال با ارزش پارکینگ و انباری کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان در مرحله اول تحقیقات، با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها در زمینه سرقت سابقه‌دار هستند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان کشف شده است، افزود: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۵۰ فقره سرقت از انباری و پارکینگ از خانه‌های شهروندان در جنوب تهران به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها