رئیس پلیس پیشگیری پایتخت:

موبایل قاپ حرفه‌ ای دستگیر شد

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد

ثبت ۲۰ فقره موبایل قاپی توسط ۲ سارق

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو هنگام موبایل قاپی خبر داد و گفت: متهمان علاوه بر سرقت لوازم خودرو به ۲۰ فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۴۰۵۵۳۰

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان داشت: فروردین ماه سال جاری عملیات کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در حال گشت زنی در محدوده بلوار ابوذر تهران به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت خانمی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، و تعقیب و گریز موتورسیکلت آغاز و موتورسیکلت متهمان پس از برخورد با شهروندی که منجر به مصدوم شدن وی شد متوقف شد.

سرهنگ طرهانی ادامه داد: متهمان موتورسیکلت را رها و اقدام به فرار به صورت پیاده کردند که مأموران با شگردهای پلیسی متهمان را زمین گیر و دستگیر کردند و در بررسی‌های بیشتر از کوله پشتی یکی از متهمان ۶ دستگاه ضبط خودروی مسروقه که در روز گذشته سرقت کرده بودند کشف شد با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت محتویات خودرو و موبایل قاپی می‌باشند.

وی ادامه داد: متهمان ۲۲ و ۲۶ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۰ فقره سرقت مشابه با همکاری معترف شد که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۴۰ باغ فیض قرار گرفت و متهمان بهمراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها