استیضاح «فاطمی‌امین» به قوت خود باقیست/ در چه صورتی استیضاح منتفی می‌شود؟

نماینده شهربابک در مجلس گفت: امکان پس گرفتن امضا‌های استیضاح وزیر «صمت» وجود ندارد و روند استیضاح فاطمی‌امین در مجلس طی خواهد شد.
نماینده شهربابک در مجلس گفت: امکان پس گرفتن امضا‌های استیضاح وزیر «صمت» وجود ندارد و روند استیضاح فاطمی‌امین در مجلس طی خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۰۵۱۷۸

مصطفی رضا حسینی قطب‌آبادی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر منتفی شدن استیضاح فاطمی‌امین، گفت: استیضاح وزیر صمت منتفی نشده و به قوت خود باقی است و روند آن در مجلس طی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی عنوان می‌کنند که تعداد امضاهای طرح استیضاح وزیر «صمت» کاهش یافته است، گفت:طبق روال قانونی آیین‌نامه، زمانی که استیضاحی اعلام وصول شد نه امکان پس گرفتن امضا و نه امکان پس گرفتن طرح استیضاح وجود دارد.
نماینده شهربابک در مجلس با بیان اینکه 2 عامل می‌تواند باعث شود که استیضاح در جلسه علنی مطرح نشود، بیان کرد: اول استعفای وزیر از سمت خود و دیگر جابه‌جایی وزیر است که می‌تواند باعث مطرح نشد طرح در جلسه علنی شود.لذا زمانی که این 2 اتفاق بیفتد، استیضاح محلی از اعراب ندارد.

حسینی با تاکید بر اینکه طرح استیضاح وزیر ««صمت» کماکان » به قوت خود باقی است، گفت: روند استیضاح آقای فاطمی امین در مجلس طی می‌شود و طبق روال قانونی هفته آینده در مجلس مطرح خواهد شد./تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها