استاندار کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله :

سپاه حافظ ارزش‌های نظام و منافع مردم است

استاندار کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله و تبریک روز پاسدار گفت:سپاه به عنوان نیروی حاکمیتی و فراجناحی،حافظ ارزش‌های نظام و منافع مردم بوده است.
کد خبر: ۱۳۵۷۳۱۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان:استاندار کرمان،معاونان استاندار و جمعی از مدیران ستادی استانداری 15 اسفند ماه به مناسبت روز پاسدار با فرمانده و معاونان سپاه ثارالله دیدار کرده و این روز را تبریک گفتند.

علی زینی‌وند،استاندار کرمان دراین دیدار ابراز امیدواری کرد: سال‌های‌ پیش رو زمان گشایش‌های برگرفته از صبر و بردباری مردم ایران در تداوم ایثارگری‌های انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی باشد.

وی بیان کرد:با رهنمودهای مقام معظم رهبری و مقاومت مردم،به نظر می‌رسد که در حال عبور از یک گردنه سخت دیگری هستیم و شاهد گشایش‌هایی خواهیم بود که ثمره شیرین صبر و بردباری مردم ایران است.

زینی‌وند،گفت:امیدواریم سرافرازی ملت ایران و آرامش بیشتر و گشایش در زندگی مردم قرار گیرد.

استاندار کرمان با تبریک روز پاسدار به مجاهد آزاده سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان و اعضای شورای فرماندهی سپاه استان گفت:پاسداران انقلاب اسلامی به دور از هیاهو،ادعا و تبلیغات در حوزه‌های مختلف استان کار می‌کنند.

زینی‌وند،از حضور سپاه در مدیریت بیمای کرونا و کمک به سیلزدگان یاد کرد وادامه داد:سپاه همیشه در کنار مردم بوده و در گشایش زندگی‌ها موثر بوده است.

وی تصریح کرد:ما قدردان پاسداران و جانبازان هستیم که در سال‌های پرمشقت،از جان و آسایش و آرامش خود گذشتند تا ایران در عرصه‌های جهانی سرافراز و پیروز باشد.

استاندار کرمان یاد و خاطره شهدای سپاه ثارالله و در راس آنها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و عنوان کرد:میلاد امام حسین (ع) و نامگذاری آن به روز پاسدار،بهانه‌ای برای مرور خدمات این نهاد مقدس جمهوری اسلامی و همه شبکه‌ها و ساختارهای وابسته به آن و تبیین نقش این نیروی مردمی است.

زینی‌وند،اظهار داشت:وقتی نام سپاه پاسداران برده می‌شود، در دنیا آن را یک نیروی سازمان یافته،حرفه‌ای نظامی در عرصه‌های جنگ با دشمنان می‌دانند که نماد حضور بین‌المللی آن با سردار سلیمانی به عنوان پایه‌گذار جنگ‌های نامتقارن و استفاده از بسیج نیروی مردمی شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم سپاه را از جنس خود می‌دانند و به عنوان نیروی نظامی به آن نگاه نمی‌کنند افزود:سپاه بعد از جنگ با ایجاد ساختارهایی چون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و غیره،اقدامات و پروژه‌های بی نظیری اجرا کرد.

استاندار کرمان،اظهار داشت:هرچند دنیا برنمی‌تابد، اما سپاه به عنوان یک الگوی موفق مطرح بوده و سپاه به عنوان نیروی حاکمیتی، فراجناحی، حافظ ارزش‌های نظام و منافع مردم بوده است.

زینی‌وند،عنوان کرد:ماموریت‌های سپاه پاسداران هر ساله حساس‌تر و مهمتر می‌شود و هر اندازه ایران پرآوازه‌تر می‌شودنیروها و ساختارها نیز باید خودشان را برای ایفای نقش‌های مهمتر آماده‌تر کنند.

وی ابراز داشت:سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف فضای مجازی، تکنولوژی،نظامی،دانش‌بنیان،ابتکارات اقتصادی،ساختارسازی و محرو میت‌زدایی پیشرو بوده است.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه سپاه همواره در کنار دولت و نظام جمهوری اسلامی و ذیل فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق بوده است خاطر نشان کرد: امیدواریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه این راه موفق‌تر و سربلندتر باشد.

 

فلسفه وجودی سپاه کمک در چارچوب انقلاب اسلامی است

 

سردار حسین معروفی،فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار با گرامیداشت روز پاسدار گفت:فلسفه وجودی سپاه کمک در چارچوب انقلاب اسلامی است و بحث رقابت و یا کار موازی با دولت وجود ندارد.

وی بیان کرد:نگاه به سپاه نباید به عنوان یک ارگان، نهاد و یا نیروی نظامی باشد، بلکه یکی از مواضع سپاه حوزه امنیتی و نظامی است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان،شهید حاج قاسم سلیمانی را عصاره انقلاب اسلامی و یک نماد معرفی کرد و گفت:مردمی بودن سپاه در بسیج تعریف می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها