همزمان در اعیاد شعبانیه، نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد برخوار، راهی خانه بخت شدند

همزمان در اعیاد شعبانیه ۵ سری جهیزیه و ۱۲۵ کالای لوازم ضروری زندگی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد شهرستان برخوار اهدا شد.
کد خبر: ۱۳۹۹۸۳۷

جام جم آنلاین اصفهان ؛ محمد حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان برخوار با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: امسال با مساعدت خیران ۷۲ سری جهیزیه به نوعروسان و ۱۹۰ قلم از انواع لازم ضروری زندگی به خانواده های تحت حمایت این شهرستان اهدا شده است.

محمد حسینی با بیان اینکه مشارکت نیکوکاران مسیر روشنی را برای خدمت رسانی هر چه مطلوب تر به نیازمندان می سازد، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون، با حمایت خیران جهیزیه مورد نیاز نوعروسان و کالاهای ضروری زندگی خانوارهای تحت حمایت با اعتباری بیش از ۸ میلیارد تومان تهیه شده است. 

وی با اشاره به اینکه در ایام خجسته اعیاد شعبانیه ۵ نوعروس تحت حمایت راهی خانه بخت شدند، افزود: هر سری جهیزیه شامل (یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی) به نوعروسان اهدا و تعداد ۱۲۵ قلم کالای لوازم ضروری زندگی نیز شامل: یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، فرش ۱۲متری، تلویزیون و لباسشویی بین ۵۴ خانواده تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.

 رئیس کمیته امداد شهرستان برخوار با قدردانی از مشارکت خیران در حمایت از نیازمندان، گفت: عموم مردم می توانند با هر نیت خیری برای حمایت از خانوارهای تحت حمایت با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا با شماره گیری کد #۰۳۱۱۶*۸۸۷۷* نسبت به اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی خود اقدام کنند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها