وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) برای کاهش میزان خودکشی در بین نظامیان آمریکایی به تکاپوی جدی افتاده است.
کد خبر: ۱۳۹۹۲۵۶

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به دلیل آمارهای صعودی میزان خودکشی در بین نظامیان آمریکایی، یک کمیته تحقیقاتی برای بررسی این موضوع، تشکیل داده است.

یکی از توصیه‌های این کمیته تحقیقاتی تشدید قوانین حمل سلاح از سوی نظامیان آمریکایی در پایگاه‌های نظامی بوده است.

براساس پژوهش‌های انجام شده اکثر اقدامات خودکشی از سوی نظامیان آمریکایی با استفاده از سلاح گرم رخ می‌دهد و در صورتی که برای حمل سلاح موانعی ایجاد شود این آمارها ممکن است روند کاهشی پیدا کند.

اعضای کمیته تحقیقاتی پنتاگون در مجموع ۱۲۰ توصیه مختلف را مطرح کرده و از مقامات ارتش خواسته نظارت بیشتری بر موضوع حمل سلاح گرم از سوی نظامیان آمریکایی در پادگان‌های نظامی داشته باشد.

یکی دیگر از توصیه‌های این کمیته، تغییر قوانین خرید سلاح گرم از سوی نظامیان در پایگاه‌های نظامی بوده است. در شرایط کنونی نظامیان آمریکایی می‌توانند به راحتی از فروشگاه‌های درون پایگاه نظامی، سلاح گرم خریداری کنند اما این کمیته پیشنهاد داده که برای تحویل سلاح به نظامیان یک مهلت چهار تا هفت روزه در نظر گرفته شود.

گفتنی است طی سال گذشته (۲۰۲۲) بیش از ۵۰۰ مورد خودکشی در بین نظامیان آمریکایی به ثبت رسید. در بین اعضای خانواده نظامیان آمریکایی نیز میزان خودکشی آماری تصاعدی داشت و طی سال گذشته به ۲۰۰ مورد خودکشی رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها