همزمان با نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، جایزه ملی «مدیریت رویداد، آموزش و فرهنگ سازی» به روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر اهدا شد.
کد خبر: ۱۳۹۹۱۴۴

به گزارش جام جم آنلاین از استان مرکزی، همزمان با نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، آیین اهدای جوایز دومین جشنواره مردم داری ایران برگزار شد که طی آن جایزه ملی «مدیریت رویداد، آموزش و فرهنگ سازی» به روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر اعطا شد.

همزمان با نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران موسوم به (IRAN CPR) آیین اهدای جوایز دومین جشنواره مردم داری ایران برگزار شد که طی آن جایزه ملی «مدیریت رویداد، آموزش و فرهنگ سازی» به روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر به پاس برگزاری اصولی و تخصصی رویداد و برنامه های فرهنگی و ایجاد وحدت رویه در اطلاع رسانی جایزه یاد شده اعطا شد.

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران روز چهارشنبه سوم اسفند 1401 با موضوع «تحول دیجبتال در روابط‌عمومی؛ فراتر از فناوری» با حضور دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات در ایران، دکتر یونس شکرخواه پدر روزنامه نگاری آنلاین ایران و عضو هیئت علمی‌دانشگاه تهران، دکتر سعیدرضا عاملی استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکا دانشگاه تهران و با حضور اساتید برجسته ارتباطات، فرهیختگان، چهره های ماندگار کشور در حوزه ارتباطات، مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی های کشور در مرکز همایش های بین المللی سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار شد.

در این کنفرانس علاوه بر رونمایی دو کتاب «روابط‌عمومی ‌و تحول دیجیتال» و «مسئولیت سازمانی»، شش سخنران پیرامون موضوعات «روابط‌عمومی ‌در عصر دیجیتال»، «تحول دیجیتال؛ فرصت، الزام یا عامل بقا»، «روابط‌عمومی؛ ابزار تفکر متمایز و خلاقیت در عصر دیجیتال»،«روابط‌ عمومی‌ جدید در پرتو تحول رقومی‌ (دیجیتال) و داده‌ای شدن مسیر کار و زندگی»، «تحول دیجیتال؛ چالش‌های جدید برای متخصصان روابط‌عمومی» و «دولت دیجیتال چه شکلی است؟» سخنرانی کردند.

در پی اعطای جایزه، عادل عزیزی مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر با انتشار پیامی موفقیت کسب شده را موفقیت سازمانی و حاصل مشارکت و همراهی همکاران شرکت عمران، حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و همچنین راهنمایی های مدیران شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و تعامل اصحاب پر تلاش و دلسوز رسانه‌ها دانست و قدردانی کرد.

عزیزی اظهار داشت: بی تردید این جایزه که در نتیجه ارزیابی‌های حرفه‌ای انجام شده به مجموعه روابط عمومی اعطا شده است، اگرچه از ارزش و منزلت خاصی به لحاظ ظاهری دارد اما به طور قطع افتخار خدمتگذاری به شهروندان جامعه و کسب رضایت مردم بهترین و شایسته ترین جایزه هاست.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها