مدیر کل پیشگیریمرکز غربالگری، ویژه کودکان متکدی زیر ۱۸ سال راه‌اندازی می‌شود و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان:

مرکز غربالگری، ویژه کودکان متکدی زیر ۱۸ سال راه‌اندازی می‌شود

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: مرکز ساماندهی و غربالگری، ویژه کودکان متکدی زیر ۱۸ سال با هدف جمع‌آوری و هدایت این کودکان از سطح شهر برای نخستین‌بار در اصفهان با همکاری اداره کل بهزیستی استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۴۹۷۰

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایمنا؛ با اشاره به برودت هوا و معضل وجود افراد کارتن‌خواب‌ در سطح شهر، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در طول سال برای کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌سرپناه که در معرض خطر قرار می‌گیرند، برنامه خاص و دائمی در نظر دارد که در ایام سرد سال این کار به طور ویژه انجام می‌شود.

وی گفت: کارتن‌خواب‌ها به دو دسته معمولی و معتاد متجاهر تقسیم می‌شوند که از طریق هماهنگی با دستگاه قضائی و ۱۳ دستگاه متولی، برای جمع‌آوری و ساماندهی آن‌ها پیگیری‌های لازم انجام شده است و با تجهیز مرکز غربالگری استقلال، همچنین شناسایی مکان‌های استقرار آن‌ها در سطح شهر، در یک طرح فوریتی و ضربتی اقدامات لازم برای جمع‌آوری انجام می‌شود.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این عملیات بیش از ۱۵۰ کارتن خواب شناسایی و طی چند روز گذشته به مراکز استقلال (ویژه آقایان) و مرکز ساماندهی خورشید (ویژه بانوان) منتقل شدند.

وی درباره راه‌اندازی مرکز ساماندهی وغربالگری ویژه کودکان متکدی زیر ۱۸ سال، اظهار کرد: اجرای این طرح از حرکت‌های بی‌سابقه در مدریت شهری است که به صورت خاص و ویژه در دستور کار اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان قرار گرفت و در پی تلاش‌های صورت گرفته حسب تاکید و دستور شهردار اصفهان با همکاری فرمانداری و اداره کل بهزیستی استان اصفهان، برای جمع‌آوری کودکان متکدی زیر ۱۸ سال (دسته پسران و دختران) در مرکزساماندهی و هدایت ، زیر نظر اداره کل بهزیستی اقدام خواهد شد.

ابوطالبی با بیان اینکه این مرکز در حال تجهیز است و به‌زودی افتتاح خواهد شد، افزود: در این مراکز برای نخستین‌بار در شهر اصفهان به صورت تخصصی به هدایت ، غربالگری و ساماندهی کودکان متکدی زیر ۱۸ سال پرداخته می‌شود که اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم در خصوص این مرکز صورت گرفته است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها