چهارمین نمایشگاه تخصصی، قهوه، نان، شیرینی و شکلات و تجهیزات کافه و رستوران از تاریخ 27 تا 30 دی‌ماه و ساعت بازدید 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه اصفهان برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۱۳۹۴۹۶۳

جام جم آنلاین اصفهان ؛ در نمایشگاه امسال 95 مشارکت کننده از استان‌های آذربایجان، خراسان رضوی، خوزستان، تهران و اصفهان حضور دارند که در زمینه تامین تجهیزات قهوه، پخت قهوه، طراحی و ساخت تجهیزات مربوط به پخت غذا، تامین وسایل کافی‌شاپ و رستوران و لوازم صنعتی آشپزخانه فعال هستند حضور دارند. لازم به ذکر است نمایشگاه تخصصی قهوه، نان، شیرینی و شکلات در فضایی بالغ بر 5 هزار متر فضای مفید نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

از برندهای مطرح در چهارمین نمایشگاه تخصصی قهوه، نان، شیرینی و شکلات، تجهیزات کافه و رستوران می‌توان به شرکت آذریاب، پاک اندیشان، صدرا پخت، تک پخت، ماشین سازی باقری، شکلات روزبه، آروانا، آیسان خاورمیانه و بنیامین فجر اشاره کرد.

در این دوره از نمایشگاه کلاس‌های آموزش دم کردن چای و قهوه توسط کارشناسان این حوزه و در راستای ارتقاء کیفیت این رویداد نمایشگاهی برای علاقه‌مندان و عموم شهروندان به عنوان برنامه‌های جنبی برگزار خواهد شد.

چهارمین نمایشگاه تخصصی، قهوه، نان، شیرینی و شکلات و تجهیزات کافه و رستوران از تاریخ 27 تا 30 دی‌ماه و ساعت بازدید 15 تا 21 در نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت میزبان علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی، کارشناسان، متخصصان و عموم مردم خواهد بود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها