رادیو مقاومت و بازتاب حقیقت؛

از آرمان فلسطین تا مکتب حاج‌قاسم

دکتر عزیز نجف پور دبیر شورای فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه وبیناری « تداوم مکتب سلیمانی؛ همکاری جهان اسلام در مسیر مقاومت و پیشرفت»از تشکیل دبیرخانه مرکزی بین المللی مکتب شهید سلیمانی با همکاری اندیشکده بین المللی مقاومت و رادیو مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۳۳۳۷

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو مقاومت، دکتر عزیز نجف پور رئیس دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی و دبیر شورای فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با برنامه «عصر مقاومت» با اشاره به اینکه تلقی ما از مکتب سلیمانی مسیر جدیدی نیست، اظهار کرد: این مکتب یکی از شاخه هایی است که انقلاب اسلامی آن را اصل می داند و شهید سلیمانی نیز یکی از شاگردان این مکتب است.

وی تاکید کرد: همان طور که انقلاب اسلامی به دنبال احیای دین، صلح و آرامش در دنیای جدید است تا با ظلم ها، جنگ های جهانی و مفاسدی که در نقاط مختلف دنیا رواج یافته، مبارزه کند، نخبگان و اساتید دانشگاه آزاد نیز در راستای ثبات دنیا و آخرت انسان جلسات هم اندیشی برگزار کرده اند تا مکتب سلیمانی را با رهنمودهای رهبر فرزانه و با کمک نخبگان، اندیشمندان و اساتید رشته های مرتبط در کشورهای منطقه و جهان اسلام گسترش دهند.

رئیس واحد الکترونیکی و دبیر شورای فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه وبینار « تداوم مکتب سلیمانی؛ همکاری جهان اسلام در مسیر مقاومت و پیشرفت» برگزار شد از تشکیل دبیرخانه مرکزی بین المللی مکتب شهید سلیمانی با همکاری اندیشکده بین المللی مقاومت و رادیو مقاومت خبر داد وگفت: ارتباط موثر با اندیشمندان و نخبگان دانشگاهی از همه ی کشورها به منظور تعمیق گفتمان مقاومت و مکتب شهید سلیمانی از ضروریات غیرقابل انکار است. یکی از اهداف تشکیل این دبیرخانه دائمی حضور این نخبگان از دانشگاه های مختلف برای تبادل نظر و تشریح بنیادهای نظری و عملی مکتب شهید سلیمانی، مفاهیمی چون «مقاومت و جهاد»، «استکبار ستیزی»، «دشمن شناسی و بصیرت» و .. است.

وی افزود: انقلاب اسلامی همواره در راستای مبارزه با ظالمین و تحقق عدالت حرکت کرده، لذا در این وبینار به دنبال واکاوی این هستیم که سردار سلیمانی چگونه تجلی انقلاب اسلامی را به دنیا نشان داد.

به گفته دکتر نجف پور، برگزاری چنین برنامه هایی برای ادامه این مسیر در حوزه تخصصی و علمی درراستای پیشرفت جهان اسلام و توجه به این مهم در ارتباط فی ما بین ایران و کشورهای جهان اسلام است.

وی با اشاره به راه اندازی دبیرخانه این وبینار علمی و تخصصی، از همه اساتید و نخبگان با تخصص های مختلف در داخل و خارج از کشور دعوت کرد در جلسات هم اندیشی این بخش شرکت کنند.

گفتنی است؛ در این وبینار که روز سه شنبه همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همراهان شهیدشان برگزار شد اساتید و نخبگانی از کشورهای منطقه در رشته های علمی، مقاومت و سیاسی حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها