معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: معاونین و مربیان پرورشی باید تنظیم گر و مطالبه گر فرآیند تربیت در مدارس باشند.
کد خبر: ۱۳۹۲۸۴۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مجتبی قمری در  دوره آموزشی-مهارتی راه‌ مربی اظهار داشت: تربیت موضوع گسترده و وابسته به عوامل درونی و بیرونی مختلفی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان افزود: فرآیند تربیت به هیچ وجه نقطه‌ای و مقطعی نیست، بالعکس براساس نظریات تربیتی، برنامه های تربیتی برای اینکه اثربخشی کامل را داشته باشند، باید فرآیند محور باشند.

وی با بیان اینکه مربیان و معاونین پرورشی به تنهایی مسئول تربیت نیستند، خاطرنشان کرد: معاونین و مربیان پرورشی باید تنظیم گر و مطالبه گر باشند و با شناسایی عوامل و تقویت آن و موانع و رفع آن، با همراهی مدیران، معلمان، اولیا و دانش آموزان  تربیت اصولی و مطلوب را گسترش دهند.

قمری ادامه داد: مربیان پرورشی باید رهبر دلها باشند و با فعالیت های زیربنایی و سازنده و برنامه‌ ریزی‌ های صحیح، تمام عوامل مدرسه را جهت تحقق اهداف تربیتی همراه نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: ما در اردوی راه مربی برآنیم تا مربیان، معاونین و مشاورین مدارس با انتقال تجارب و برگزاری کارگاه های آموزشی  نسبت به افزایش توانمندی یکدیگر اقدام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها