معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان:

مشارکت بیش از ۴۳ هزار دانش آموز استان در برنامه سفیران سلامت دانش آموزی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان در جلسه توجیهی هفتمین جشنواره سفیران سلامت از مشارکت بیش از ۴۳ هزار دانش آموز استان در برنامه سفیران سلامت دانش آموزی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۱۵۰۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، جلسه توجیهی هفتمین جشنواره سفیران سلامت استان با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش استان، معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق ۱۹ گانه، رئیس گروه آموزش ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان و کارشناسان سلامت و تندرستی ادارات تابع برگزار گردید.

در این جلسه عبداله جعفری با توجه به اجرای برنامه عملیاتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تاکید بر تربیت تمام ساحتی دانش آموزان، ضمن مطلوب ارزیابی نمودن اجرای برنامه سفیران سلامت دانش آموزی در سال های گذشته، گفت: برنامه سفیران سلامت دانش آموزی با هدف ترویج شیوه های زندگی سالم، پیشگیری و کنترل بیماری ها، افزایش مهارت و سطح دانش و آگاهی سلامت دانش آموزان با استفاده از نقش همسالان در انتقال مفاهیم بهداشت و سلامت است که این امر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در استان و مراکز بهداشتی در سطح شهرستان ها در حال اجرا می باشد.

جعفری افزود: اطلاعات لازم در قالب منابع آموزشی سفیران سلامت توسط مراقبین و رابطین سلامت به گروه های دانش آموزی علاقمند و توانمند هر کلاس انتقال داده می شود و این دانش آموزان وظیفه آموزش به سایر دوستان، همکلاسی ها، خانواده و حتی جامعه را نیز عهده دار خواهند بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جاری ۴۳ هزار دانش آموز در برنامه سفیران سلامت مشارکت خواهند داشت و امیدواریم با برگزاری هفتمین جشنواره سفیران سلامت با موضوع "خود مراقبتی" هم در بخش دانش آموزی و هم در بخش همکاران شاهد رشد و ارتقای سطح سواد سلامت در مدارس باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها