با اقدام سریع و به موقع ماما و پرسنل اورژانس ۱۱۵ پایگاه لیردف، نوزاد تازه متولد شده جاسکی از مرگ نجات یافت.
با اقدام سریع و به موقع ماما و پرسنل اورژانس ۱۱۵ پایگاه لیردف، نوزاد تازه متولد شده جاسکی از مرگ نجات یافت.
کد خبر: ۱۳۹۱۹۰۳

هرمزگان-جام جم انلاین-با اقدام سریع و به موقع ماما و پرسنل اورژانس ۱۱۵ پایگاه لیردف، نوزاد تازه متولد شده جاسکی از مرگ نجات یافت.

 

دکتر عبدالعظیم احمدپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک با اعلام این خبر ضمن تقدیر از پرسنل اورژانس ۱۱۵ پایگاه لیردف و مامای مرکز خدمات جامع سلامت لیردف افزود: در عصر روز سه شنبه ۲۹ آذر پایگاه اورژانس جاده ای لیردف شهرستان جاسک گزارشی مبنی بر زایمان قریب الوقوع مادر باردار ۲۴ساله در منطقه کوهستانی و صعب العبور نوگین و گیشدان بخش لیردف شهرستان جاسک دریافت کرد که بلافاصله تکنسین های اورژانس به همراه مامای مرکز خدمات جامع سلامت لیردف به منطقه اعزام شدند. 

 

احمد پور  بیان داشت: با توجه به اینکه مادر باردار در مراحل پایانی زایمان بود نوزاد در آمبولانس متولد شد، اما این نوزاد تازه متولد شده بدون علائم حیاتی بوده و تیم اعزامی اقدام به انجام عملیات احیای نوزاد کرده که بعد از ۵۰ دقیقه عملیات احیا با موفقیت انجام شد و جان نوزاد دختر تازه متولد شده نجات پیدا کرد و این نوزاد به همراه مادر با علایم حیاتی پایدار تحویل بیمارستان خاتم الانبیا بندرجاسک گردید.

 

وی افزود: ماموریت نجات جان نوزاد و انتقال به بیمارستان جاسک به علت بعد مسافت محل تولد نوزاد تا مقصد و استقرار پرسنل در پایگاه محل خدمت ده ساعت به طول انجامید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها