رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه از امدادرسانی به یک مادرباردار جاسکی از ورای سیلاب و مسیر صعب العبور خبر داد.
 رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه از امدادرسانی به یک مادرباردار جاسکی از ورای سیلاب و مسیر صعب العبور خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۴۶۷۲

 هرکزگان-جام جم انلاین-رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه از امدادرسانی به یک مادرباردار جاسکی از ورای سیلاب و مسیر صعب العبور خبر داد.

 

دکتر حسین قاسمی در این باره گفت: ساعت ۱۲:۲۵ ظهر روز گذشته پیرو تماس یک شهروند از روستای علی مرجاه جاسک، جهت امدادرسانی به یک مادر باردار، درخواست اعزام آمبولانس شد. با توجه به صعب العبور بودن منطقه و طغیان رودخانه های فصلی به دنبال بارندگی های اخیر، بالافاصله بعد از اعزام آمبولانس پایگاه جاده ای سه راهی به منطقه، با تیم امداد جمعیت هلال احمر جهت همکاری در این ماموریت هماهنگ شد.

 

دکتر قاسمی در ادامه افزود: با توجه به سیلابی بودن مسیر، آمبولانس اعزامی در پشت یکی از رودخانه های فصلی که امکان عبور از آن نبود؛ متوقف و تکنسین های اعزامی ادامه مسیر را با خودرو امداد هلال احمر و یا پای پیاده، پیموده تا به بالین بیمار میرسند.

 

بر اساس گزارش تیم اعزامی اورژانس جاسک، بیمار یک خانم ۴۴ ساله بوده که به گفته خودش ۲ ماهه باردار و دچار دردهای شکمی شده بود. بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه برای بیمار، وی را با خودرو هلال احمر به آمبولانس اورژانس منتقل نموده و در نهایت به زایشگاه بیمارستان خانم انبیاء جاسک تحویل داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها