مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

توانمند سازی مهم‌ترین رکن ایجاد اشتغال است

معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی گفت: به منظور جذب نیروهای کارآمد با تحصیلات تکمیلی، آزمون استخدامی آستان قدس رضوی در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد
معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی گفت: به منظور جذب نیروهای کارآمد با تحصیلات تکمیلی، آزمون استخدامی آستان قدس رضوی در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد
کد خبر: ۱۳۸۸۶۳۸

خراسان رضوی - جام جم آنلاین - علی اکبر عصارنیا، معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی ضمن اشاره به بازنشستگی برخی از نیروهای آستان قدس رضوی اظهار داشت: به منظور جذب نیروهای کارآمد با تحصیلات تکمیلی، آزمون استخدامی آستان قدس رضوی در دی ماه سال جاری در راستای  جذب نیروی توانمند و شایسته در یک بستر رقابتی و عادلانه برگزار خواهد شد.
وی افزود: در مجموع١٢٠ نفر از طریق آزمون و طی مراحل مصاحبه و گزینش از دارندگان مدارک تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری جذب خواهند شد که از این تعداد 10 نفر نیروی خانم با مدرک کارشناسی متناسب با مشاغل خاص خواهران جذب می شوند و به جز این ده نفر، در سایر رشته ها خواهران واجد شرایط خواهند شد.
معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی عنوان کرد: در رشته هایی که الزام به داشتن مدرک کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد موارد آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی انجام می شود و در رشته های نیازمند به مدرک کارشناسی تنها آزمون عمومی برگزار خواهد شد. 
عصارنیا ادامه داد: به جزء مدارک تحصیلی، وضعیت تاهل و ساکن مشهد بودن بودن از الزامات است. مرحله اول آزمون کتبی است که در این مرحله سه تا ۵ برابر ظرفیت اعلام نتیجه می شود و پس از آن مصاحبه حضوری صورت می گیرد. در مرحله مصاحبه امتیازاتی را برای رتبه‌های برتر کنکور و نخبگان، خانوده معظم ایثارگران، طرح جوانی جمعیت و افرادی که قبلا سابقه همکاری با آستان قدس رضوی را دارند در نظر گرفته شده است.
معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از شرایط عمومی ثبت نام، زمان، نحوه و مراحل ثبت نام، رشته‌های تحصیلی مورد پذیرش، مواد آزمون عمومی و تخصصی، نحوه دریافت کارت آزمون و ... می‌توانند به سایت azmoon.razavi.ir مراجعه و دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها