مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

برگزاری آیین تجلیل از مربیان و مدال آوران استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طی مراسمی ودر راستای تکریم قهرمانان با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان آیین تجلیل از مربیان و مدال آوران استان در المپیاد استعاداهای برتر ورزش کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۸۶۱۲۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، علی حقیقی با بیان اینکه در المپیاد این دوره ۹ هزار و ۴۳۰ ورزشکار پسر و پنج هزار و ۴۷۰ ورزشکار دختر در رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال شرکت کردند، اظهار داشت: در مجموع ۱۷ هزار و ۱۸۰ ورزشکار، مربی و سرپرست حضور داشتند.

وی افزود: یک هزار و ۱۳۰ مدال رنگارنگ در این مسابقات بین ۳۱ استان کشور توزیع شد که سهم استان همدان ۹ نشان طلا، ۱۱ نقره و هشت برنز بود.

حقیقی با اشاره به ارتقا جایگاه ورزش استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: خوشبختانه ورزش استان در اینت المپیاد نسبت به دوره گذشته صعود 8 پله داشت و از رتبه 19 به رتبه 11 رسید که جای تشکر و قدردانی از تلاش همه مربیان و دستندرکاران هیات های ورزشی استان دارد.

وی با اشاره به نگاه ویژه آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان به امر ورزش بیان کرد: در دیدار جامعه ورزش استان با ایشان که چندی قبل به مناسبت هفته ترتبیت بدنی صورت گرفت آیت الله شعبانی علاقمند بودند دیداری با مدال آوران ورزش استان داشته باشند و در همین راستا مقرر گردید نشستی با حضور ایشان و مدال آوران ورزش استان صورت بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در استای پشتوانه سازی و توجه به ورزش های پایه مقرر گردید 37 مدال آور مسابقات استعدادهای برتر به همراه مربیان و روسای هیات های ورزشی مربوطه به دیدار نماینده ولی فقیه استان بروند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مراسم روز پنج شنبه ساعت 10 صبح در دفتر امام جمعه همدان برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها