ژورکوف پدیده جدید میلان

میلان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، ولی برای ماندن در زمره بزرگان احتیاج به شور و اشتیاق جوانان دارد.
کد خبر: ۱۳۸۵۹۷

میانگین سنی روسونری بالاست و با خداحافظی چند بازیکن با سن و سال همچون کاستاکورتا و اوج گیری جوانان تیم نظیر یوان ژورکوف دوباره میلان را در حد یک مدعی خواهیم دید.
ژورکوف را به جز سبک بازی اش از خیلی از جهات می توان با زوانمیر بوبان مقایسه کرد. بوبان هم پس از پا به سن گذاشتن رودگولیت ، وقتی بسیار گمنام بود، به روسونری آمد و از میلان به جمع ستارگان جهان راه یافت. میلان در فصل آینده با وجود ژورکوف قهرمانی در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا را نشانه می رود.
او را پتی زیدان یا زیدان کوچک می نامند. عده ای ، وی را وارث مانوئل روی کاستا می دانند، اما تا پایان سال 2007 ، وی را فقط و فقط با نام خودش می شناسند. یوان ژورکوف.
کشف جدید میلان در 20 سالگی حرفهای زیادی برای گفتن دارد. میلان ، باشگاهی است که از دیر باز در کشف پدیده های بزرگ موفق بوده است. در شروع فصل گذشته ، آریدو برایدا و آدریانو گالیانی توانستند ژورکوف را با پرداخت فقط 2 میلیون پوند به دام اندازند. ژورکوف دید بسیار خوبی دارد، هر کاری دلش بخواهد با توپ می کند، بلند قامت و قدرتمند است . این انتقال برای میلانی ها یک پیروزی کامل بود. لیون ، آرسنال و آژاکس هم خواهان ژورکوف بودند، اما او روسونری را انتخاب کرد. برایدا، مدیر امور نقل و انتقالات میلان می گوید: انتقال کاکارا به خاطر می آورید؛ ما به دنبال کسی می گشتیم که در فصلهای آینده به برنامه ما بخورد. پیش بینی کردیم که او برای ما کارساز خواهد بود و او را گرفتیم.
مسلما او به عنوان یک بازیکن جوان ، چیزهایی نشان داده که میلانی ها او را به خدمت گرفته اند. او در بازیهای زیر 19 ساله های اروپا برای قهرمانی فرانسه هت تریک کرد و فوریه سال گذشته ، در برد عجیب 4 بر یک رن برابر لیون گل زد. کاکا درباره آن می گوید: یوان با استعداد و با هوش است. با بازیکنان جوانی همچون او میلان وارد دوره جدیدی از افتخار خواهد شد.
کارلو آنچلوتی سعی می کند او را کم کم در ترکیب اصلی وارد کند. کارلو می گوید: او یک هافبک مدرن است که می تواند در پستهای متنوع زیادی بازی کند. او با تکنیک و سریع است. افتخار می کنم که باشگاه ما توانسته او را به خدمت بگیرد.
ژورکوف در روش 1-3-2-4 به عنوان بازیکن حامی تک مهاجم بازی می کند. او درهمین مکان بود که در سال 2006 با فرانسه نایب قهرمان بازیهای زیر 21 ساله های اروپا شد. ژورکوف در رن در پست هافبک راست بازی می کرد. چزاره مالدینی ، رئیس کمیته استعدادیابی میلان می گوید: ما فکر می کنیم او حتی بتواند با کاکا رقابت کند. تکنیک ژورکوف فوق العاده است ، او با توپ اعجاز می کند.


مترجم: مزدک میرزایی
منبع: کالچو ایتالیا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها