معرفی شرکت زیمنس

زیمنس یک شرکت آلمانی است که از سال 1847 فعالیت خود را شهر مونیخ آلمان آغاز کرده است.
زیمنس یک شرکت آلمانی است که از سال 1847 فعالیت خود را شهر مونیخ آلمان آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۳۸۵۳۷۳

زیمنس در حوزه تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی فعالیت دارد و قطعاتی مانند انواع PLC ، درایوها ، تجهیزات فشار ضعیف و... تولید می‌کند؛ علاوه بر این، از محصولات این شرکت در ساخت انواع لوازم خانگی مانند ماشین لباس شویی، یخچال و... نیز استفاده می‌شود که این تجهیزات محبوبیت زیادی بین مشتریان در سر تا سر دنیا دارند.

به طور معمول از تجهیزات زیمنس در کارگاه ها، کارخانجات، حوزه حمل و نقل و... استفاده می‌شود.

نمایندگی زیمنس معتبر

امروزه اکثر افراد به دنبال نمایندگی معتبر زیمنس هستند، در حال حاضر در ایران نمایندگی های کمی وجود دارند که محصولات اورجینال ارائه می‌دهند؛ در عین حال نمایندگی هایی هستند که به صورت غیر قانونی در حال فعالیت هستند و به عنوان نمایندگی اصلی زیمنس شناخته می‌شوند.

تکنوکلید به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران و ارائه کننده محصولات اورجینال در حال فعالیت است و به شما این اطمینان را می‌دهد که محصولی که دریافت می‌کنید، ضمانت اصالت دارد.

 

معرفی محصولات زیمنس

شرکت زیمنس محصولات متنوعی در حوزه اتوماسیون صنعتی تولید می‌کنید که در ادامه قصد داریم، جهت آشنایی بیشتر به تعدادی از آنها اشاره کنیم:

 

معرفی کنترل فاز زیمنس

همانطور که از نام این قطعه پیداست در زمینه حفاظت کاربرد دارد؛ در برق صنعتی جهت حفاظت از موتورها، ژنراتورها و ترانسهای قدرت از رله کنترل بار استفاده می‌شود. این رله ها جایگزینی مناسب برای رله های بی متالی یا همان حرارتی هستند.

 

 

کاربردهای رله کنترل فاز

با پیشرفت های به وجود آمده در زمینه برق صنعتی، ویژگی های زیادی به این قطعه کاربردی اضافه شده است، این قطعه توسط شرکت های اعم از زیمنس و اشنایدر الکتریک و... در حال تولید است، در ادامه تعدادی از کاربردهای این قطعه را بررسی خواهیم کرد:

  • قطع شدن فازها ( یک فاز ، دو فاز و یا هر سه فاز ) یا سیم نول
  • تغییر توالی فازها
  • افزایش یا کاهش بیش از حد مجاز ولتاژ
  • عدم تقارن بیش از حد ولتاژ سه فاز
  • شوک های ناشی از قطع و وصل برق

 

نحوه خرید این قطعه چگونه است؟

جهت خرید کنترل فاز زیمنس و یا اطلاع از قیمت آن تنها کافی ست با شماره تلفن 02133901200 تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره از کارشناسان ما، این قطعه را به صورت اورجینال دریافت کنید.

 

پی ال سی های زیمنس

امروزه در بین کشورهای صنعتی، رقابت فشرده و شدیدی در ارائه راهکارهایی برای کنترل بهتر فرآیندهای تولید، وجود دارد که مدیران و مسئولان صنایع در این کشورها را وادار داشته است تا تجهیزاتی مورد استفاده قرار دهند که سرعت و دقت عمل بالایی داشته باشند. بیشتر این تجهیزات شامل سیستم‌های استوار بر کنترلرهای قابل برنامه‌ریزی (Programmable Logic Controller) هستند.

در بعضی موارد که لازم باشد می‌توان PLC ها را با هم شبکه کرده و با یک کامپیوتر مرکزی مدیریت نمود تا بتوان کار کنترل سیستم‌های بسیار پیچیده را نیز با سرعت و دقت بسیار بالا و بدون نقص انجام داد.

قابلیت ‌هایی از قبیل توانایی خواندن انواع ورودی‌ها (دیجیتال، آنالوگ، فرکانس بالا و…) توانایی انتقال فرمان به سیستم‌ها و قطعات خروجی (نظیر مانیتورهای صنعتی، موتور، شیر‌برقی و…) همچنین امکانات اتصال به شبکه، ابعاد بسیار کوچک، سرعت پاسخگویی بسیار بالا، ایمنی، دقت و انعطاف پذیری زیاد این سیستم‌ باعث شده که بتوان کنترل سیستم‌ها را در محدوده وسیعی انجام داد.

 

نحوه دریافت plc های زیمنس

دریافت پی ال سی زیمنس از تکنوکلید کار بسیار ساده ای ست، تنها کافی جهت خرید محصول مورد نظرتان و یا اطلاع از قیمت آن با شماره 02133901200 تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید و پس از دریافت مشاوره محصول مورد نظرتان را با ضمانت اصالت دریافت کنید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها