معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خبر داد:

اهدای 1500 بسته تحصیلی به دانش آموزان احسان‌پذیر مشهدی

به همت بنیاد کرامت رضوی و همزمان با آغاز سال تحصیلی 1401-1402، بیش از 1500بسته‌ نوشت افزار ایرانی در قالب اجرای مرحله دوم طرح حمایتی «مهر رضوی» میان دانش آموزان احسان‌پذیر مشهدی توزیع شد.
به همت بنیاد کرامت رضوی و همزمان با آغاز سال تحصیلی 1401-1402، بیش از 1500بسته‌ نوشت افزار ایرانی در قالب اجرای مرحله دوم طرح حمایتی «مهر رضوی» میان دانش آموزان احسان‌پذیر مشهدی توزیع شد.
کد خبر: ۱۳۸۳۹۷۱

خراسان رضوی - جام جم آنلاین - معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در جریان این مراسم در گفتگو با خبرنگار آستان‌نیوز اظهارکرد: در این مرحله، بیش از 1500 بسته نوشت افزار ایرانی برای دانش آموزان در دو مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه به همت آستان قدس رضوی و با مشارکت خیران، دبیرخانه‌های استانی و تشکل‌های مردمی تهیه و توزیع می‌شود. جعفر رئیسیان‌زاده با اشاره به شرایط نامناسب اقتصادی برخی از خانواده‌ها در آستانه بازگشایی مدارس در سال جدید اظهار کرد: اقلام موجود در بسته‌های نوشت افزار صددرصد ایرانی، دارای پیام محتوایی مناسب، کیفیت بالا و بر اساس نیاز دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی تهیه شده است.
 
اهدای 10 هزار بسته تحصیلی به ارزش 75 میلیارد ریال
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی همچنین با بیان اینکه اقلام موجود در بسته‌های اهدایی شامل کوله پشتی، مداد، خودکار، مداد رنگی، دفتر، پرگار و ... است، به شیوه‌ی توزیع بسته‌های نوشت افزار ایرانی میان دانش آموزان احسان پذیر اشاره کرد و افزود: با هدف حفظ شأن والدین نزد فرزندان، بسته‌های مذکور توسط خادمیاران رضوی تحویل والدین دانش آموز می‌شود تا پدر یا مادر، این بسته را به فرزندشان اهدا کنند.  
رئیسیان زاده خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هر بسته از نوشت افزار‌های ایرانی 7 میلیون و 500 هزار ریال برآورد شده است که در قالب طرح حمایتی «مهر رضوی» بیش از 10 هزار بسته تحصیلی آماده سازی و میان دانش آموزان احسان پذیر 31 استان کشورمان توزیع شد که با مشارکت خیرین 75 میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شد.
طرح حمایتی«مهر رضوی» با اهدای بیش از 8888 بسته نوشت افزار ایرانی به دانش آموزان احسان پذیر سراسر کشور از 25 شهریور ماه آغاز شد و در 27 مهر ماه با اهدای 1500 بسته به دانش آموزان احسان پذیر مشهدی به سرانجام رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها