
هرمزگان-جام جم انلاین-تفاهمنامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با مرکز وکلای قوه قضائیه این استان به امضا رسید.
عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری بین بنیاد استان و مرکز وکلای قوه قضائیه که با حضور حجت حاجیزاده رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان، شهرام بازیار عضو هیئت مدیره وکلای قوه قضائیه هرمزگان و رقیه دهستانی رئیس اداره حقوقی بنیاد استان در دفتر وی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: توجه به خدمات حقوقی ایثارگران الزامی است.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند