پرکینز و مزایای آن

ولوو پنتا، پرکینز و موتور کامینز را به عنوان برترین های صنایع در طول سال ها تجربه کنید!
کد خبر: ۱۳۸۰۷۰۱

ولوو پِنتا (Volvo Penta) در ۱۹۰۷ میلادی در کشور سوئد کار خود را با تولید موتورهای دریایی آغاز و در ۱۹۳۵ توسط شرکت ولوو خریداری و جزئی از گروه ولوو گردید.

این مجموعه اکنون به تولید انواع موتورهای دیزلی با کاربرد صنعتی، موتور قایق‌رانی، انواع موتور شناورهای دریایی و موتور برای دیزل ژنراتور مشغول بوده و از نظر کیفیت و رعایت استانداردها دارای شهرت جهانی است. 

پرکینز و موتور کامینز نیز از تولیدات برتر در سطح جهانی هستند که در نوشتار پیش رو به بررسی ویژگی‌ها و امتیازات آنها می‌پردازیم.

ولوو پنتا: تنوع و کیفیت در یک قاب!

شرکت ولوو پنتا از باسابقه‌ترین و قدیمی‌ترین مجموعه‌های صنعتی تولید کننده موتورهای دیزلی است که کار خود را بیش از یک قرن پیش با ریخته‌گری و مکانیکی و تولید دیگ‌های بخار چدنی، گاوآهن و... آغاز کرد. شرکتی کوچک که بعدها توانست نام‌ خود را در زمره نوآوران صنعتی دنیا ثبت کند. 

امروزه موتورهای دیزل ولوو پنتا از کارآمدترین انواع موتور در سطح جهانی به‌حساب می‌آیند. قیمت مناسب و صرفه اقتصادی این محصولات باکیفیت از مرحله طراحی آغاز شده و تا تولید انبوه و رسیدن به دست مشتری در سراسر دنیا ادامه می‌یابد. 

این مجموعه هم‌چنین بالاترین توان و دوام حداکثری را چاشنی کارهای خود کرده تا ضمن بالا بردن طول عمر محصولات خود، کیفیت این تولیدات را نیز حفظ نماید. به این ترتیب می‌توان تولیدات ولوو پنتا را آمیزه‌ای از کیفیت و نوآوری به‌شمار آورد که منطبق با فناوری روز دنیا و هماهنگ با الزامات مورد نیاز کاربران طراحی و ساخته می‌شوند.

با مزایای ولوو پنتا آشنا شویم!

  • صرفه اقتصادی: انواع موتورهای تولیدی شرکت ولوو پنتا با طراحی صنعتی و محاسبه صرفه اقتصادی تولید می‌شوند. از میزان مصرف سوخت تا دوام قطعات به‌کار رفته، همه عوامل دست به هم داده تا محصولات این شرکت برای مشتریان مقرون به ‌صرفه و اقتصادی به‌شمار آیند. 
  • سرعت عمل بالا: سرعت اجرای مراحل احتراق و عملکرد این موتورها بسیار بالا بوده و از این جهت با رضایت کاربران روبرو هستند. Volvo Penta از این نظر در سطح جهانی مطرح بوده و رقیب بی‌نظیری برای سایر تولید کنندگان به‌شمار می‌آید. 
  • حفظ دمای مناسب در موتور: یکی از مواردی که در محصولات احتراقی موتورهای دیزلی وجود دارد، بالا رفتن دماست که در ادامه مشکلات زیادی ایجاد کرده و اغلب با نارضایتی کاربران و مشتریان همراه است. ولوو پنتا ضمن حل این مشکل دمای پایین را به‌دلیل احتراق کامل و عملکرد مناسب محصول به مشتریان خود هدیه داده است.
  • قطعات قابل تعویض: قطعات مختلف ولوو پنتا از قبیل سوپاپ و بوش سیلندر قابل تعویض هستند که در مجموع به کیفیت و طول عمر محصول افزوده است. این مزیت هم‌چنین در صورت نیاز به افزایش دوام سایر قطعات افزوده و آنها را با مشکلات بخش های دیگر درگیر نمی‌کند.
  • دوام بالا و طول عمر مناسب: محصولات کمپانی ولوو با دوام بالا و طول عمر مثال زدنی از جمله تولیدات مورد تایید سازمان استاندارد جهانی هستند که بیشترین دوام را در فیلد کاری مربوطه به مشتریان خود عرضه می‌کنند. 
  • بهره‌مند از تکنولوژی روز دنیا: همگامی کمپانی ولوو با دانش فنی روز دنیا همواره یکی از اصول اجرایی و عملی این مجموعه بوده که به تولید بهترین‌های این برند منجر شده و تولیداتی بهینه و خاص را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. از طراحی حرفه‌ای و مبتنی بر فناوری روز دنیا تا تولید حرفه‌ای و حساب شده قطعات، مونتاژ قوی و پشتیبانی فوق‌العاده این کمپانی از محصولات ارائه شده، همه مراحل با ساختار امروزی دانش فنی روز دنیا هماهنگی و همراهی دارد. 
  • کم‌صدا: یکی از مزایای بزرگ تولیدات ولوو پنتا، کم‌صدا بودن آنهاست که با رضایت وسیع و عمیق کاربران این محصولات روبرو شده است. این نوع موتورها که در موقعیت‌های مختلف به‌کار گرفته می‌شوند، با وجود صدای کم و کیفیت بالای عملکرد از محبوبیت جهانی برخوردار بوده و اشتیاق بالای کاربران را برای مصرف به‌دنبال داشته‌اند.
  • مصرف پایین سوخت: از آنجا که مراحل مختلف کار موتورهای ولوو با دقت و حساسیت بالا طراحی شده، مصرف بهینه سوخت در این تولیدات شکل گرفته و به کاهش چشمگیر مصرف انرژی منجر شده است. بر این اساس دارندگان و کاربران ولوو پنتا تجربه خوشایندی از صرفه‌جویی در مصرف سوخت را از سر می‌گذرانند.

موتور کامینز

موتورهای کامینز یا کمینز از نمونه‌های تولیدی کمپانی امریکایی با همین نام هستند که در هند، چین و انگلستان نیز تحت لیسانس کشور امریکا تولید می‌شوند. موتور کامینز با سوخت گاز و گازوئیل و توان متنوع (از 15 تا 3750 کیلووات آمپر) از محصولات برتر این فیلد کاری بوده و جایگاه خوبی از نظر تولید داد.

این نوع موتور در تنوع تعداد سر سیلندر به شرح زیر تولید و عرضه می‌شود:

  • موتور کامینز 3 سیلندر
  • موتور کامینز 4 سیلندر
  • موتور کامینز 6 سیلندر
  • موتور کامینز 12 سیلندر
  • موتور کامینز 16 سیلندر

انواع موتور کامینز در مدل‌های متنوع تولید و در نمایندگی‌های مجاز به علاقه‌مندان عرضه می‌گردند. نمونه‌های گازی و دیزلی این محصولات با قدرت بالا، کلینر کیت و پکیج خنک کننده از جدیدترین نمونه‌های این محصولات هستند که با  موتورهای G-DRIVE به مشتریان عرضه می‌شوند.

سری‌بندی این تولیدات نیز که با تنوع قیمت آنها همراه است، مشتریان را قادر ساخته تا با هر توان خرید و الزامات کاربردی بتوانند نمونه‌ای از تولیدات موتور کامینز را به لیست خرید خود اضافه نمایند.

پرکینز

کمپانی پرکینز موتور (Perkins Engines)، طراح و تولید کننده موتورهای درون‌سوز انگلیسی است که اکنون تحت سرپرستی کاترپیلار قرار داشته و انواع موتورهای دیزل صنعتی، عمرانی و کشاورزی تولید برق را در قالب ژنراتور تولید و عرضه می‌کند.

محصولات این کمپانی هم‌اکنون علاوه بر انگلستان در کشورهای انگلچین، امریکا و برزیل نیز تولید و مونتاژ می‌شوند. این موتورهای دیزلی به‌دلیل قدرت بالا دارای قابلیت رقابت با نمونه‌های بنزینی بوده و طی سال‌ها تولید دستخوش تحولات زیادی شده‌اند. 

عملکرد فوق‌العاده موتورهای پرکینزPerkins  در تنوع این محصولات در نمونه‌های زیر در خدمت مشتریان است:

  • موتور پرکینز 3 سیلندر
  • موتور پرکینز 4 سیلندر
  • موتور پرکینز 6 سیلندر
  • موتور پرکینز 8 سیلندر
  • موتور پرکینز 12 سیلندر

علاوه بر این نمونه‌ها، شرکت پرکینز موتور تک دیزل خود را نیز با مدل‌های متنوع و توان کارکرد گوناگون به مشتریان ارائه می‌کند. 

پرکینز و مزایای آن

سخن آخر

برندهای اصیل و معروف تولید کننده موتور و ژنراتور همواره سهم زیادی در صنایع داشته و مسیر رشد را برای آنها باز نموده است. ولوو پنتا، موتور پرکینز و موتور کامینز با تولید برترین‌های صنعت مورد نظر خود در این مسیر شهرت یافته‌اند.

هزینه کم، قابلیت کارکرد و توان بالا، طول عمر مفید زیاد و کیفیت بالای قطعات، این موتورها را به محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نمونه‌ها برای استفاده در صنایع گوناگون تبدیل نموده است.

با خرید اینترنتی این محصولات، زمینه بهترین انتخاب برای مشتریان فراهم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها