براساس گزارش دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از مجموع 1829 دستگاه فعال در این سامانه، سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان پاسخگوترین دستگاه اجرایی کشور معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۷۸۸۳۶
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی، براساس گزارش دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از مجموع  1829 دستگاه فعال در سامانه 445 دستگاه و سازمان به همه (100درصد)درخواست های شهروندان پاسخ داده اند.
 
مجموع درخواست های ثبت شده برای این دستگاه ها 8 درصد کل درخواست ها در سامانه را شامل می شود. 85 دستگاه و موسسه سریعترین پاسخگویی  را داشته اند و در مهلت 10 روزه و کمتر از آن به مردم پاسخ داده اند. همچنین 393 موسسه بدون شکایت هستند یعنی پاسخ های ارایه شده برای شهروندان رضایت بخش بوده است . از میان دستگاه هایی که سریعترین پاسخگویی را داشته اند 26 موسسه بیش از 10 درخواست دارند که به نسبت تعداد پاسخ و سریعترین زمان پاسخگویی جز دستگاه های برتر این گزارش محسوب می شوند که سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در این لیست به عنوان پاسخگوترین دستگاه اجرایی کشور انتخاب و معرفی شده است.
 

 این گزارش آماری در پایگاه اطلاع رسانی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به نشانی foia.farhang.gov.ir و بخش اسناد سامانه برای دسترسی عموم منتشر شده است.

گفتنی است کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به دستور رئیس‌جمهور با ترکیب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (رئیس کمیسیون)، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یا معاون ذی‌ربط، وزیر اطلاعات یا معاون ذی‌ربط، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یا معاون ذی‌ربط، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور یا معاون ذی‌ربط، رئیس دیوان عدالت اداری ، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور تشکیل شده است.





newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها