Xbody از طریق پالس های الکتریکی موجب تقویت ماهیچه ها خواهد شد. این عمل مانند یک تمرین معمولی انجام می‌شود اما زمان کمتری می‌برد. این تمرینات هم به‌صورت عمقی و هم به‌صورت سطحی روی ماهیچه و عضلات تأثیر می‌گذارد و سبب تقویت مفاصل می‌شود.
Xbody از طریق پالس های الکتریکی موجب تقویت ماهیچه ها خواهد شد. این عمل مانند یک تمرین معمولی انجام می‌شود اما زمان کمتری می‌برد. این تمرینات هم به‌صورت عمقی و هم به‌صورت سطحی روی ماهیچه و عضلات تأثیر می‌گذارد و سبب تقویت مفاصل می‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۷۶۱۶
این روش تمرینی را می‌توان در ورزش‌های حرفه‌ای، توان‌بخشی ، بهبود آسیب ها و تمرینات روزمره به کاربرد. Xbody به همه این فرصت را می‌دهد که به سطحی از بهره‌وری برسند و پس از چند ماه تمرین به سطح مطلوب تناسب‌اندام دست یابند.

Xbody و ایجاد یک انقلاب در عرصه ورزش

ایجاد این انقلاب در بازار سلامت و تناسب‌اندام هدف اعلام شده مهندسان و توسعه‌دهندگان XBODY بود. تمرین تحریک الکتریکی عضلات (EMS) با XBODY از جریان فرکانس پایین برای هدف قراردادن هر گروه عضلانی اصلی به طور هم‌زمان و بدون فشار بر قلب یا مفاصل استفاده می‌کند. یک جلیقه مجهز به الکترود، پالس های الکتریکی را قادر می‌سازد تا حتی به سخت‌ترین گروه‌های عضلانی وارد شده و درعین‌حال سیستم ایمنی، متابولیسم و ​​گردش خون را تحریک می‌کند. همچنین به مشکلات کمر، ضعیف شدن عضلات لگن، عدم تعادل عضلانی و چاقی کمک می‌کند، دو جلسه تمرین بیست‌دقیقه‌ای در هفته تأثیری مشابه 6 تا 7 ساعت تمرینات معمولی دارد.

تمرینات عضلانی انجام شده در XBody می‌تواند تا 30 درصد بیشتر از حداکثر انقباض ارادی باشد. به این منظور افراد در سنین مختلف می‌توانند در باشگاه ایکس بادی تهران سعادت‌آباد ثبت‌نام کنند و از مزایای Xbody و تجارب مربیان ما در این زمینه برای رسیدن به‌تناسب اندام بهره‌مند شوند.

اثرات مثبت Xbody

ایکس بادی عضله‌سازی را هدف قرار می‌دهد: الکترودهای دقیقا روی عضله مورد نظر قرار گرفته و به همین دلیل هر پالسی دقیقا در جایگاه درست خود وارد خواهد شد، بنابراین به‌هیچ‌وجه امکان ورزش اشتباه وجود ندارد. پالس ها یا تکانه‌ها همچنین به عضلات ضعیف بدن آنهارا قادر خواهند ساخت تا تقویت شوند.

موجب کاهش مشکلات مفاصل خواهد شد: تکانه الکتریکی تأثیر مستقیمی بر عضله دارد، و به کمک وزینه های سبک نیز همان نتیجه که با وزنه های سنگین انتظار میرود خواهید گرفت با این تفاوت که خطر حمل وزنه های سنگین که موجب آسیب رساندن به مفصل خواهد شد را نیز این نوع ورزش حذف کرده است.

زمان ورزش کوتاه: تمامی سیستم های عضلانی در ورزش درگیر خواهد شد و به همین دلیل این نوع ورزش کردن فقط به 15-20 دقیقه کاهش می‌یابد، فقط 2-3 بار در هفته برای این ورزش کافی است!

خون‌رسانی به بافت‌ها را بهبود می‌بخشد: پمپاژ ماهیچه‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای پرورش سلول‌های عضلانی است.

سلولیت را کاهش می‌دهد: درمان سلولیت یکی از ویژگی های ایکس بادی است. تکانه‌های الکتریکی عضلات گردش خون را تحریک می‌کنند و سلول‌های چربی اضافی را از بین می‌برند.

کاهش چربی: بدن به یک سوزاننده کالری واقعی تبدیل می شود.

باشگاه ایکس بادی تهران

کمردرد را کاهش می‌دهد: الکترودهای جلیقه تمرینی به رشد عضلات در امتداد ستون فقرات کمک می‌کند، بنابراین تمام مشکلات ناشی از ضعف عضلات را می توان کاهش داد.

از شکستن استخوان و پوکی‌استخوان جلوگیری می‌کند: ماهیچه‌های بزرگ‌تر استخوان‌های مربوطه را مجبور به ضخیم شدن می‌کنند تا قوی تر و مقاوم‌تر شوند.

برنامه تمرینی شخصی و مجزا را ارائه می‌کند: هر گروه عضلانی را می‌توان به بهترین شکل تحریک کرد.

تمرینات فانکشنال

تمرینات تناسب‌اندام فانکشنال نوعی تمرین قدرتی است که بدن شما را برای فعالیت‌های روزانه آماده می‌کند. این تمرینات شما را برای مهم‌ترین نوع آمادگی جسمانی آماده می‌کند، به صورتی که شما را برای امور زندگی واقعی و روزمره مانند خم شدن، چرخاندن، بلندکردن، هل دادن و کشیدن آماده می‌کند. بیشتر تناسب‌اندام کاربردی شامل الگوهای حرکتی چند مفصلی است که شامل زانوها، باسن، ستون فقرات، آرنج، مچ دست و شانه‌های شما می‌شود که همگی باعث افزایش قدرت شما می‌شوند.

 

تمریناتی که جزو ورزش فانکشنال نیستند!

درحالی‌که همه اشکال ورزش برای عملکرد روزانه مفید است، همه اشکال ورزش در تعریف تناسب‌اندام فانکشنال قرار نمی‌گیرند. به‌عنوان‌مثال، پرس نیمکتی به‌عنوان یک تمرین تناسب‌اندام کاربردی در نظر گرفته نمی‌شود، زیرا برای بسیاری از افراد یک حرکت روزمره نیست. تمرین‌های عملی زیادی وجود ندارد.

یک مثال عالی از یکی از بهترین تمرینات تناسب‌اندام فانکشنال، اسکات ساده است. چند بار برای سوارشدن به ماشین خود چمباتمه می‌زنید؟ برای استفاده از حمام؟ طبق تعریف ما از ورزش فانکشنال: اسکات ممکن است کاربردی‌ترین حرکت تمرین قدرتی باشد. در ادامه به برخی از مزایای ورزش فانکشنال اشاره خواهیم کرد.

افزایش تعادل و ثبات با ورزش فانکشنال

چیزهای زیادی در زندگی وجود دارد که می‌تواند تعادل یا ثبات شما را از بین ببرد. این ایده خوبی است که برای کاهش این موارد در باشگاه تلاش کنید تا خود را برای دنیای بیرون آماده کنید. یکی از تمرینات فانکشنال که ثبات را افزایش می‌دهد، لانژ با پرس شانه است. ورزش فانکشنال علاوه بر اینکه باعث تعادل و ثبات عضلانی می‌شود سبب می‌شود تا قدرت عضلانی ما نیز بیشتر شود.

افزایش قدرت

تمرینات عملکردی قدرت کلی شما را افزایش می‌دهد. این به این دلیل است که اکثر حرکات کاربردی می‌تواند هسته و ثبات شما را بهبود بخشد. هرچه پایه شما پایدارتر باشد، قوی تر خواهید بود.

بیشتر تمرینات فانکشنال هدف بزرگی دارند و گروه‌های عضلانی را ایزوله می‌کنند. این برای ساخت توده عضلانی عالی است، اما اگر می‌خواهید قدرت خود را افزایش دهید، ایده خوبی است که در یک برنامه تمرینی شرکت کنید که تمام عضلات پایدار را می‌سازد.

ما به‌ندرت تنها از یکی از گروه‌های عضلانی خود به‌صورت مجزا در طول فعالیت‌های روزانه خود استفاده می‌کنیم. به‌عنوان‌مثال، اگر در حال کارکردن در یک گلخانه هستید، نه‌تنها از عضله دوسر خود برای حرکت بیل استفاده می‌کنید، بلکه از بالاتنه و پایین تنه خود استفاده می‌کنید. برای برداشتن خاک باید کمرتان را خم کنید، شانه‌ها و شکمتان را بلند کنید، سپس خاک را بریزید.

کاهش خطر آسیب‌دیدگی

ورزش فانکشنال می‌تواند تا حد زیادی خطر آسیب‌های زندگی روزمره را کاهش دهد. در تجربه جمعی ما به‌عنوان متخصصان تناسب‌اندام، هرگز ندیده‌ایم که ورزشکاران با استفاده از فرم مناسب در ددلیفت یا اسکات آسیب ببینند. بااین‌حال، ما تعداد زیادی از ورزشکاران را دیده‌ایم که با بلند کردن بچه هایشان، یک گلدان گل، یا بلندکردن کیسه‌های خاک، دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند.

ما در باشگاه فانکشنال بانوان ریستارت کلاب در تلاشیم تا بهترین تمرینات را ارائه دهیم تا علاوه بر جلوگیری از آسیب‌دیدگی زمینه را برای بهترشدن تناسب‌اندام فراهم آوریم.

تمرینات فانکشنال

این فعالیت‌های روزمره می‌توانند به ماهیچه‌های کوچک‌تر شما آسیب بزنند درحالی‌که انتظارش را ندارید. یک تمرین عالی برای تجهیز شما برای این حرکات کاربردی، پیکاپ یا Lateral Shuffle Bar Pickup است که به شما کمک می‌کند تا با حرکت ساده، چیزی را از روی زمین یا میز بردارید و آن را کنار بگذارید.

چگونگی تمرینات فانکشنال

 ورزش فانکشنال می‌تواند بخشی از هر تمرین بدنسازی یا فیتنس باشد. ما در ریستارت کلاب یا مقداری را به یک تمرین معمولی در باشگاه اضافه می‌کنیم یا با استفاده از تمرین‌های فانکشنال یک برنامه کامل ایجاد می‌کنیم. اما در روزهایی که نمی‌توانید به باشگاه بروید، می‌توانید تعداد زیادی از این تمرینات را فقط با استفاده از بدن خود و در منزل انجام دهید.

معرفی باشگاه ریستارت کلاب

باشگاه ریستارت کلاب با بیش از 5 سال سابقه، یکی از مدرن ترین باشگاه های ems یا xbody کشور بوده که با کادر و مربیان مجرب با رزومه درخشان به ورزشکاران کشور خدمات ارائه می کند. تمام تلاش مربیان و کادر باشگاه این است که به صورت کامل و حرفه ای با شما همکاری کرده تا به نتایج دلخواهتان دست یابید. افرادی که از طریق سایت ثبتنام نمایند تخفیف ویژه خواهد داشت.

وبسایت: www.restartclub.ir

ایمیل: info@restartclub.ir

تلفن: 09372495824

آدرس: تهران سعادت آباد، میدان کتاب، باشگاه ریستارت کلاب

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها